Gunnar Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 I NY State var det stort sett 60 (eller var det 65?) mph på alle interstatene.. altså ikke stort mer enn Norge. Men det var dårligere asfaltkvalitet der enn på motorveiene i Norge. Mye mer ujevnheter - rett og slett billigere bygd. Men de fleste er vel heller mer for 200 mil litt ujevn motorvei enn 20 mil gullfin motorvei slik vi har i Norge?
Yngvejos Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 "gjør pubertale BMW-eiere grønne i ansiktet!"Så fort man kommer til en sving er det vel en annen enn BMW-eierne som blir grønne i trynet.. Jeg ser ikke bort ifra at jeg hadde blitt grønn i trynet av å se en mustang som suser ut i grøfta med en sjåfør som sansynligvis ikke ser så bra ut etterpå. Bare at bilselgeren har sånne teite utsagn i annonsa si er god nok grunn til å ikke kjøpe den. Jeg regner med at hun er like seriøs å handle med.
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 For all del, tøff bil, men hun overdriver en smule Det mest åpenbare for alle som ser annonsen er at det ikke er den tøffeste Mustangen.. og heller ikke grommeste.
Fredrik Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 I NY State var det stort sett 60 (eller var det 65?) mph på alle interstatene.. altså ikke stort mer enn Norge. Men det var dårligere asfaltkvalitet der enn på motorveiene i Norge. Mye mer ujevnheter - rett og slett billigere bygd. Men de fleste er vel heller mer for 200 mil litt ujevn motorvei enn 20 mil gullfin motorvei slik vi har i Norge? Det var nok 65 mph... ellers kan man kikke litt i denne listen...
TOREBMW Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 den er sikkert veldig rask siden den har en Cleveland maskin inni ha ha ha..sikkert også 6-700hk i den..bare at man fiser fra den med en lett trimma gammal 325i.kjørte selv fletta av ett slikt "råskinn" med min bil med 350hk på dragrace og han hadde da 700hk. sier en del..lurer på hvordan dem måler hk jeg
ArildJr Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 den bilen har en meget stor feil..det er FORD
Mangel Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Enkelte mennesker kan rett og slett ikke selge bil... Hu her virker som hu prøver desperat å selge bilen... samma hva, så lenge det ikke er billig
Odland318is Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Var ikke så veldig pen akkurat...og AC i en 72'? Var da fælt da:) Og som Gunnar sier, en Shelby GT 500*sikle* er ikke å forakte. Får vel en bra 325/328 for 125k?
haakon Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 amerikanerne hadde vel ac i bilene sine ganske tidlig,lenge før 70tallet. eneste kjipe er at de trenger en gass som nå er forbudt og anlegget må bygges om når det går istykker..
Kjell Z3 Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Nåja, den ulovlige gassen på AC var også i min 1991 mod E34 535. La nå AMCAR folkene ha sine drømmer om å kjøre fra BMW med sine gamle veteraner, noen drømmer om å bli romfarer osv..... Har dere lagt merke til hvor mange amcar som har 300 hk i annonsene? Selv om de bare hadde ca 150-200 hk i utgangspunktet så har de plutselig 300 hk etter å ha fått en litt kvassere kam. Med SAE hk + god fantasi blir det fort mye hk. (Det er ikke bilen i denne annonsen jeg sikter til).
gkjernaas Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Har en drøm om en gang å sette en slik amcar-entusiast så inst inn i granskauen på plass... Bilene bråker, det er ikke til å tre under en stol. Men kanskje litt bedre enn det går!? Og som det er nevnt her... De bilene der går fortere sidelengs enn ikke i svingene! Men skal innrømme at jeg synes Eleanor frister meg veldig! Det er en GROM bil! Hakket over snittet av am's vel og merke!
subben Skrevet September 22, 2006 Skrevet September 22, 2006 Den mustangen der er vel av den nye typen, som er basert på en helt annen bil enn den opprinnelige mustangen. Dårligere, styggere bil. I det hele tatt bare sorgen.
compact Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 ville ikke hatt den bilen der om den hadde vært kasta etter meg.(nyere)corvette og viper synest jeg er de fineste. ser ikke sjarmen med gamle amerikanere. stort sett ubrukelige
Dirty Skrevet September 23, 2006 Skrevet September 23, 2006 hun hadde rykt her! bare det er mørkt nok hun så jo bra ut i skumringen. pen bil men ville ikke hatt den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå