Bimmerlars Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Fin vinterbil da Jordebil mener du vel? Neida Angående 2,5TDI motoren. Feil legering i stålet på kammer, løftere osv. så etter +-150.000km er det nedslitt. Koster rundt 40 tusen på verksted å skifte detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Ja var det ikke en svakhet på kammene? kammene var et problem før 2002 ja, eg har 2003 og nye type kammer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 desutten har eg 180hk diesel motoren, fås ik kjøpt ny i norge. og dei fleste andre har 150hk utgaven. bilen går på 0-100 på 7,9sek. men det er ifra 100 og oppover det virkelig drar til. dessuten har eg en kompis som er audi mekaniker, sett over hele bilen og motoren og alt. og det er bare å konstantere: Strøken bil bilder kommer ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Ja var det ikke en svakhet på kammene? kammene var et problem før 2002 ja, eg har 2003 og nye type kammer:) Ok! Da er nok ikke det noe problem lenger nei Dette er det eneste negative jeg har hørt om denne typen bil, så du får ha lykke til med en "konge" vinterbil, med bra dieseleffekt! Bra prestasjon på den fra 0-100 må jeg si! Har du peiling på egenvekten på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Ja var det ikke en svakhet på kammene? kammene var et problem før 2002 ja, eg har 2003 og nye type kammer:) Ok! Da er nok ikke det noe problem lenger nei Dette er det eneste negative jeg har hørt om denne typen bil, så du får ha lykke til med en "konge" vinterbil, med bra dieseleffekt! Bra prestasjon på den fra 0-100 må jeg si! Har du peiling på egenvekten på bilen? 1595kg inkl. fører, men eg va på vekta på vegvesenet igår med to passasjera og halv tank 1950kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 hva sånn ca ligger den på i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 1595kg inkl. fører, men eg va på vekta på vegvesenet igår med to passasjera og halv tank 1950kg. Det vil si at to personer og en halv tank diesel veide 355 Kg. Hvis vi sier at en halv tank med diesel (ca. 35 liter) veier 55 Kg... noe som er alt for mye... veier dine to venner hver gjennomsnitlig 150 Kg... Er du helt sikker på at din A4 ikke har en høyere egenvekt. ? ... Audi med quattrosystemet er normalt veldig tunge biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Gratulerer med ny bil... Audi er gode biler det også.. Har en kompis som hadde en RS4, chippet med større turboer og intercoolere, fytti hel.... hvor den gikk, han solgte den i vår og kjøpte seg en Porsche 997 cab, men skal nå selge den igjen og kjøpe seg den nye A6 crossroad. Jeez..... fra 997 til Allroad??? Om han har penger går det jo ann å få en familieracer(for jeg går ut fra at dette hoppet er grunnet familie) ala S6/RS6/E63 AMG fremfor en halv-SUV som Allroad. Allroad er sikkert en fin cruiser, men når en kommer fra en 997 så MÅ det jo være en gedigen nedtur hva anngår aktiv kjøring...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Men...BILDER?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 1950kg på en A4?? Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Det er utvilsomt nyere (les <10 år gamle) Audier jeg oftest legger merke til at sender ut noen svære svarte illeluktende sotskyer når de gir på for å ta forbikjøring eller komme seg utpå veien. Ikke går det nødvendigvis fort heller... Puff, ingen sotsky etter meg ihvertfall. Skal inrømme at på 530d'en som var "tunet" litt så var det rene kullkraftverket under kraftig akselrasjon. Den fikk nok diesel ihvertfall, det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jaja, du får kjøpe kass bil du vil, du har aldri hatt bil som går bedre en de eg har hatt uansett, så å bytte bilmerke er heller ingen løysning ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Men...BILDER?! Ja, bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Har rattet en A6 2.5tdi, chippet .. over til oslo ett par ganger. og det ingenting å si på komfor eller krefter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Jaja, du får kjøpe kass bil du vil, du har aldri hatt bil som går bedre en de eg har hatt uansett, så å bytte bilmerke er heller ingen løysning ! va ikkje coupen din skrudd tilbake?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå