bimmerdude Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 les det jeg skrev lenger opp om Mercedes Fredrik.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=8790 "Presisjon Det er for så vidt det samme med kjøreegenskapene. Touringen blir litt mer baktung enn sedan og Coupe-versjonen i 3-serien, men ikke verre enn at den bare har ørlitte grann mer tendens til å slenge med bakvogna enn de to andre. Med all elektronikk koblet inn skal det formidable førerfeil til før du er i nærheten av å oppleve skumle situasjoner." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARCELONA Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Grattis med den perfekte vinterbil! Pen var den å! Langt har den gått? Har selv byttet en del av de kammene etter ca 120000km, også på 180hk som kom i 01, så personlig tror jeg ikke de har utbedret kammene. Men det er jo bare å følge med på de om det dannes slitespor. Har også byttet en del reg reimer pga havari, og dieselpumper på disse motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Er dere forresten klar over at Mercedes har 50/50 vektfordeling på en rekke modeller, selv om de ikke skryter like mye av det som BMW gjør? Er det noen som ike er klar over det? Om ikke MB skryter så mye av det så gjør iallfall MB fansen det like mye som BMW folka i min erfaring. Uansett - det er og blir et problem hos Audi selv om nye A6(og RS4) visstnok skal ha mye bedre balanse enn sine forgjengere. Motoren skal ligge mer eller mindre foran drivlinja til forhjula på disse FWD bilene, og dette arver jo AWD modellene også... Men at den A4en er brillefin å kjøre er jeg ikke i tvil om - jeg hadde bare likt Audi så mye mer om de hadde basert seg på RWD(og ja, jeg eier en Audi selv ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 eg må si at a4en min, henger bedre på og oppfører seg bedre i skarpe svinger enn min forrige bmw..men no er jo audien meget senka for øyeblikket, justerbart . henger på so faen, skal chippe den so snart så mulig Har no 180hk 390nm, får 220hk , 450nm Gratulerer med flott bil. Ser veldig fin ut. Svigermor har hatt to eller tre slike i forskjellige dieselutgaver og den er bare skit-fin med s-line stæsjet (men det er jo BMW med M-stæsj også ). Ikke for å være ekkel, men det lukter litt motor-ras med fremtidsplanene dine... Høres ut som om du er litt bajas og da er det fort gjort at motor eller girkasse slokner når du har det som morsomst... Kanskje du bør vente litt med chippingen til du har fått rast ifra deg på originaloppsettet som du vet tåler belastningen? Hvorfor skal du egentlig chippe når den går så bra? Er du redd for at BMWen min skal ta deg?. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Rart kor folk klare å hoppe så brutalt off topic på kvert jævli innlegg, her sendte han ut bilder og ville ha lit cred for den nye bilen sin, og dokke maser og maser om vektfordeling.. og opp halbrendslia ? det er jo 50 sone der.. du er bra tett i nøtta om du vil kappkjøre med meg opp dit, vi seie heller førde - naustdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Pen bil, møtte deg forresten i sogndal for noken veke sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Rart kor folk klare å hoppe så brutalt off topic på kvert jævli innlegg, her sendte han ut bilder og ville ha lit cred for den nye bilen sin, og dokke maser og maser om vektfordeling.. og opp halbrendslia ? det er jo 50 sone der.. du er bra tett i nøtta om du vil kappkjøre med meg opp dit, vi seie heller førde - naustdal Ka e rekordtida di Førde - Naustdal då?? Har kjørt der ein del, men aldri gitt skikkelig på... Har imidlertid ei grei nok tid Førde - Balestrand via Høyanger...Har du kjørt den vegen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Rart kor folk klare å hoppe så brutalt off topic på kvert jævli innlegg, her sendte han ut bilder og ville ha lit cred for den nye bilen sin, og dokke maser og maser om vektfordeling.. Hvorfor i all verden er det offtopic?? Han sendte IKKE inn bilder da tråden ble startet. Det som skjedde var at den tidligere BMW eier kommer inn i et BMW forum og annonserer at han har kjøpt seg en Audi - er ikke den naturlige diskusjonen da fordeler/ulemper med Audi vs. BMW?? Eller hva mener du vi skal diskutere? Hvor pen bilen ser ut på bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Rart kor folk klare å hoppe så brutalt off topic på kvert jævli innlegg, her sendte han ut bilder og ville ha lit cred for den nye bilen sin, og dokke maser og maser om vektfordeling.. Hvorfor i all verden er det offtopic?? Han sendte IKKE inn bilder da tråden ble startet. Det som skjedde var at den tidligere BMW eier kommer inn i et BMW forum og annonserer at han har kjøpt seg en Audi - er ikke den naturlige diskusjonen da fordeler/ulemper med Audi vs. BMW?? Eller hva mener du vi skal diskutere? Hvor pen bilen ser ut på bilder? Jeg syns nesten det er litt kjipt at denne tråden får så mange svar, jeg mener, det er Auda det er snakk om. Hadde en god lang prat med en markeds ansvarlig fra Møller i helga, og overbeviste meg nok engang at jeg hadde valgt rett merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Rart kor folk klare å hoppe så brutalt off topic på kvert jævli innlegg, her sendte han ut bilder og ville ha lit cred for den nye bilen sin, og dokke maser og maser om vektfordeling.. Hvorfor i all verden er det offtopic?? Han sendte IKKE inn bilder da tråden ble startet. Det som skjedde var at den tidligere BMW eier kommer inn i et BMW forum og annonserer at han har kjøpt seg en Audi - er ikke den naturlige diskusjonen da fordeler/ulemper med Audi vs. BMW?? Eller hva mener du vi skal diskutere? Hvor pen bilen ser ut på bilder? Jeg syns nesten det er litt kjipt at denne tråden får så mange svar, jeg mener, det er Auda det er snakk om. Hadde en god lang prat med en markeds ansvarlig fra Møller i helga, og overbeviste meg nok engang at jeg hadde valgt rett merke! Ja det er nok ikke så rart da det er jobben hans å overbevise om det Ta deg en prat med Markedsansvarlig for BMW Norge så tenker jeg du spretter over igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Ja det er nok ikke så rart da det er jobben hans å overbevise om det Ta deg en prat med Markedsansvarlig for BMW Norge så tenker jeg du spretter over igjen Tror du missforstod M3-cæbs innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Vel, det han sa var bl.a følgende. Det var to ting Audi aldri klarte å matche BMW på, og det reiv de seg konstant i håret. - Motor - chassi. Han nevnte også mye hår reisende om TT, A6 og generell kvalitet... bremse problemer og annet... Meget interesant samtale for å si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Ja det er nok ikke så rart da det er jobben hans å overbevise om det Ta deg en prat med Markedsansvarlig for BMW Norge så tenker jeg du spretter over igjen Tror du missforstod M3-cæbs innlegg... Åja hehe hadde det for meg inni huet mitt at det var Auda-kjøperen som postet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Vel, det han sa var bl.a følgende.Det var to ting Audi aldri klarte å matche BMW på, og det reiv de seg konstant i håret. - Motor - chassi. Hmmm... ikke akkurat de tingene jeg vil si Audi sliter med vs. BMW. Audi har da noen smykker av noen motorer i div. "dyre" modeller(men mulig det var kvalitet han snakket om da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Dere kan jo godt lage en post så folk får krangla litt på vektfordeling Fredrik?? Gratulerer med et nydelig tysk eksemplar av en bil! Plei den godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå