Kobar Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 hehe.. not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 sko hatt grisebank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Den har jeg sett mange ganger i Kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Hvor da? Disse er rå! Beklager kvaliteten. Mobilkamera suger selv med 3.2mp. Av og til litt greit med den jobben jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Så litt sliten ut den merca der ja.. Tror den kunne blitt litt kul med clean bredding og litt grommere felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Den har jeg sett mange ganger i Kristiansand. tok bilder av den på treffet i kr.sand.. "gatebil on tour" den sto nesten bortgjemt bak noen biler på parkeringsplassen... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Jeg så denne i Gjøvik en gang, men på vinteren Med 14 tommere på vinteren så hadde den ca 20 cm ut til hjulbuen på hver side bak. Så nesten ut som en bil med et skall som man kunne løfte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Mr.Stream: Vel... du slår ikke denne "Mercedes-en" som JEG tok bilde av i forrige uke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Frekk den. Men du fikk ikke skru litt på den gjorde du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 hehe. Fort vekk ikke gitt hehe. Dette er forresten bilder fra Tyskland/Nüremburg-turen som jeg var på i forrige uke. Vil folket ha flere bilder? (evt i en egen tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Vil folket ha flere bilder? (evt i en egen tråd) JA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 haha..denne så jeg live! nå i helga faktisk i kristiansand.. makan til dårlig gjennomført bil..ser ut som stylingen er hivd på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 skru av blitzautomatikken på 3,2 sonyen din du! biler får ikke røde øyner! å er det mørkt.. få på nattmodus.. du kan få knakende gode bilder med den tlf'n! (har jeg og) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 går en maybach i Oslo som jeg har sett en del ganger på vei til jobb om dagen. sinnsykt flak av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå