bmwmsport Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Hehe, Her er formen upåklagelig ! ! En liten tur på McDonalds nedi gata nå, så er alt på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 De fire kassene koster vel det samme som en her i norge.. Vet at de to i baksetet er tørste, så tror ikke fire kasser holder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 hahaha! merk teksten nederst i høyre hjørne: "ved kjøp av flere enn 2 kasser, er prisen 139,95 pr kasse" ;) Må ha med seg en kompis da gitt når man skal handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 hahaha! merk teksten nederst i høyre hjørne:"ved kjøp av flere enn 2 kasser, er prisen 139,95 pr kasse" ;) Må ha med seg en kompis da gitt når man skal handle! Nettopp! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Nemlig.. Vi var 2 staute nordmenn som møtte opp på Bilka.. Derfor 4 kasser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Trodde Tuborg var Tuborg uansett hvilket land jeg. Ser ut som jeg må teste Tubor neste gang jeg er i Danmark da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Trodde Tuborg var Tuborg uansett hvilket land jeg. Ser ut som jeg må teste Tubor neste gang jeg er i Danmark da Akkurat samme som at f.eks. Coca-Cola ikke (I DET HELE TATT!) er det samme fra land til land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 hahaha! merk teksten nederst i høyre hjørne:"ved kjøp av flere enn 2 kasser, er prisen 139,95 pr kasse" ;) Må ha med seg en kompis da gitt når man skal handle! Dette er en ganske alminnelig praksis her i Danmark... alternativt hamstrer folk øl og selger det med fortjeneste ved en senere anledning. Ølprisene går opp og ned hele tiden, men de er naturligvis hele tiden betydelig lavere enn i Norge... Dansk Tuborg er forøvrig noe helt annet enn den lisensproduserte norske varianten. Det er to primære årsaker til dette og det er at det danske vannet inneholder betydelig mer kalk enn det norske (noe som gir en annen smak) og at danske bryggerier ikke følger den tyske renhetsloven fra 1516 (reinheitsgebot) som sier at øl kun skal brygges på vann, gjær, malt og humle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 ......at det danske vannet inneholder betydelig mer kalk enn det norske (noe som gir en annen smak) .... Pluss at det gir oss som liker å ha ren bil til enhver tid en ekstra utfordring.. Fant forøvrig en YX-stasjon i Søren Frichs Vej (Åbyhøj) som har gjør-det-selv- vask.. Det eneste dumme med den er at den lukker kl 18 på hverdager og KOED avd. Norge gjør det samme... Så det blir ei lang uke mellom hver bilvask... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 ......at det danske vannet inneholder betydelig mer kalk enn det norske (noe som gir en annen smak) .... Pluss at det gir oss som liker å ha ren bil til enhver tid en ekstra utfordring.. Med hardt vann kan det lønne seg å bruke pusseskinn.. ellers får du samle på regnvann.. Tragisk med prisene.. men fikk faktisk billigere øl på Strömstad-båten i dag. Duden i kassa tok ikke betalt for et brett med Budweiser som skulle ha kostet 179,-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Må nok fint finne oss i å bruke pusseskinn ja.. i Norge var jeg innom Statoil annenhver dag og bare spylte med kaldt vann.. Da rakk jo aldri bilen å bli skikkelig møkkete. Men blir litt mer omfattende når man må vaske og tørke hver gang.. 179 for et brett ja? Er vel ikke værst det heller i Norsk målestokk.. Bud er jo helt greit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 179,- er ok nok det i norsk målestokk, men siden jeg fikk den gratis, så var det veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Gratis er alltid bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå