Gå til innhold

93 325i alt utstyr


DCA
 Share

Anbefalte innlegg

2xel seter alle veier, skinn,ac,cruise,4xel.vindu,el.takluke,sperre,motor og coupevarmer...kommer ikke på mer ifarta...manuell ja og 100% rustfri! ikke noe galt og er veldig thight... skal vel egentlig ikke selge men kan vurdere bud... har ikke bilde...er lakkert helt ned... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

farge er sølv... ca 228 km stand... ikke styling... er senket... tok nylig 4hjulskontroll og byttet dynamo og lager på høyre side bak... ble gått over alt så de sender inn eu godkjenningen så fort det går an...tror det blir etter denne måned... vanlig skinn... bilen er en sølvfarget/grå helt vanlig 4 dørs e36... med breyton magik 17 replika tror jeg det er... uten noen skavanker... dere vet sikkert hvordan de ser ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror dere folkens? ser jo faen meg noen som vil ha igjen denne prisen for 318!! som er gammlere og med rust!! da må jo jeg ha 95 ihvertfall!!! :D

Ro ned bukseselene nå seiler :lol: En kamerat av meg solgte en 91 mod 325 som var gått 180 000km og eid av Bmw mekaniker for 65 000kr. Dog med mindre utstyr :cry: Så 95 000 er nok litt mye, men ca 80 000-85 000kr er nok en fin pris :) Har sett mange som overpriser 318 jeg og, men til gjengjeld får de heller ikke solgt de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være det mest amatørmessige salgsforsøket jeg har sett. Enten så skal du selge bilen, eller så skal du ikke!!

Om du skal selge: Lag i så fall en skikkelig salgsannonse, der du har med vitale data som årsmodell, kilometerstand og BILDER, og skriv ikke slikt som at, "jeg skal egentlig ikke selge" og lignende. Skal du ikke selge, så la vær å legg inn annonser!!

Det var dagens moralpreken fra meg.God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være det mest amatørmessige salgsforsøket jeg har sett. Enten så skal du selge bilen, eller så skal du ikke!!

Om du skal selge: Lag i så fall en skikkelig salgsannonse, der du har med vitale data som årsmodell, kilometerstand og BILDER, og skriv ikke slikt som at, "jeg skal egentlig ikke selge" og lignende. Skal du ikke selge, så la vær å legg inn annonser!!

Det var dagens moralpreken fra meg.God helg alle sammen!

Det er også de som ikke skal selge, men som "kan" selge hvis de får fantasi priser for objektet.

Litt usikker jeg også, du vingler på pris også, jeg mener, er det 85, eller 95k du skal ha?!?

:roll:

Og bilde av bilen er et must!!!

Og det må være din bil, ikke en som ser lik ut...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...for å si det slik da...alt jeg eier og har er til salgs...alt kommer an på pris! er ikke no spes salgsforsøk... bare se hva folket sier... og det med 95 var en kødd! :D så bare akkurat noen som overprisa sin rustne bmw sjø! hehe...

hvis jeg virkelig skal selge legger jeg aldri en forumannonse... da bruker jeg heller autodb og finn.no! :) vært bare morro å hørt hva den er værdt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...for å si det slik da...alt jeg eier og har er til salgs...alt kommer an på pris! er ikke no spes salgsforsøk... bare se hva folket sier... og det med 95 var en kødd! :D så bare akkurat noen som overprisa sin rustne bmw sjø! hehe...

hvis jeg virkelig skal selge legger jeg aldri en forumannonse... da bruker jeg heller autodb og finn.no! :) vært bare morro å hørt hva den er værdt! :)

Da vil jeg anbefale deg å legge inn slikt under "annet" og ikke under biler til salgs!! For legger du inn bilen under biler til salgs så er det jo en salgsannonse. Get my point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...