Gå til innhold

93 325i alt utstyr


DCA
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... har plenty med selvironi så syns dette selv er morsomt... er også god til å ikke utrykke meg på riktig måte bestandig! :)

men hvis dere virkelig vil ha bilder av den kan jeg godt ta det uten at jeg vil selge den... har fått meg kamera forrige uke så hvorfor ikke..:)

men nok engang da...hvem er ikke åpen for bud på bilen da selv om de ikke har direkte tenkt å selge? hadde jeg absolutt skulle selge hadde jeg nok opptrådd litt mer seriøst...ihvertfall hvis det hadde vært en bil som kostet litt... sier seg jo selv... er nok en mer fair og ordentlig fyr å handle med enn de fleste her... har hatt endel handler med bil og alt har gått strålende med begge parter fornøyd...

men vil dere ha bilder av bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, dette her er fakrisk den mest talentløse salgsannonsen ever...eller ikke salgsannonse..hvem vet...Gi meg tre minutter så skal jeg finne minst fem rustflekker på bilen din...Det finnes ikke en bil som har gått 230tusen snart, som er rustfri. Det er helt umulig.Viss du ser etter rust så finner du rust.Selv om du ikke finner rust der du ser når du står oppreist, så betyr ikke det at der ikke er rust... :o](*,) Drivlinjen kan heller ikke være strammere enn alle andre 325`r.Oh my good

bilen er importert i 2000 fra usa...kan vel være grunnen til null rust... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...