Gå til innhold

Har rygga på ein idiot!

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

For å være ærlig så må det være han som ikke følger reglene som er idioten om det i det hele tatt skal være en idiot. Man kan vel heller kalle det et uhell? :lol: Jeg rygget på en bil engang som hadde parker på tvers bak meg mens jeg satt i bilen, det var snø ute og det snødde kraftig, og bilen hans var hvit. Eneste måte å komme ut var å rygge, og jeg så ikke den bilen. Parkeringen hans var helt idiotisk, men likevel vet jeg jo at det var jeg som var den største IDIOTEN. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla dum regel,akkurat som møkka høyreregelen..

jeg ble påkjørt bakfra og måtte betale da han påstod jeg hadde rygga og ble trodd av møkka IF. drittregel!! folk burde heller være litt hjelpsomme enn bare å kjøre etter boka. teori og praksis er to heeelt forskjellige ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte bilkjøring i tyrkia. greie regler. liten vei har vikeplikt for stor vei,lite kjøretøy viker for større,ved jevnstore kjøretøyer viker det med lavest fart og sist men ikke minst syklister/fotgjengere oppholder seg i veibanen på eget ansvar!

i norge kan du lett få shina bilen hvis du bare holder deg til reglene. kjøre på ryggende bil,bråbremse uten grunn i tett trafikk,gjemme seg i liten stikkvei og smette plutselig inn på den større veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehe....enkle regler i tyrkia ja!

He-he, det kan du være sikker på.. :lol: ! I Tyrkia har fotgjengere som f.eks skal krysse veien vikeplikt. Går du over uten grønt lys kan du risikere mye rart... Det som også er sprøtt er aldersgruppen som kjører bil der nede. Jeg snakket med en nordmann som er bosatt i Alanya og han fortalte at til og meg barn kjørte bil der. Det samme gjorde man uten lappen og uten at politiet grep inn. Kanskje man rett og slett skal kalle trafikken i Tyrkia for "tut og kjør"..? - For gale er de der nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de funker. her i oslo har det blitt så sinnsykt mye stygg kjøring bla pga manglende/totalt fraværende politi at det er på tide å innføre enklere regler.

biler og forsikring er så billig at folk har begynnt å gi totalt F..(?)

ble faktisk overraska da jeg fikk hjelp av en ny 3serie idag i en trang situasjon. vedkommende så tydeligvis langt fram og tenkte fornuftig.helt sjokkerende med tanke på at det var en dame i bmw. de tilhører værstingene, omtrent bare slått av de med østblokk skilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den som rygger har vikeplikt ol. men det er jo lov å være imøtekommende i trafikken da..sjekk førerkortet hans, og prøv deg på å ta han for uaktsom kjøring... vegtrafikk loven paragraf 3...

hater når folk står på rettighetene sine... kan alle her f.eks. helt ærlig si at de aldri har brast forbi en veg de har vikeplikt for, og fyren man egentlig skulle vike for har vært grei nok til å stoppe...

bilkjøring er en "sosial" greie, man må, eller bør, prøve å være imøtekommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at eg køyre litt aggressivt, men i denne situasjonen så var det han eg rygga på som køyrte dumt etter mi meining... Han var eit stykke vekke, såg at eg rygga, prøvde å køyre rundt meg, BANG... Sunn fornuft er manglande i den norske trafikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...