Bmwray Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=56 Sånn har jeg aldri sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 så jo helt jæævli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Prisen på 45000 kan man vel ikke si mye på? Muligens ikke den mest etterspurte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Er jo bare BAUR cab... ikke noe merkelig med det. Fin er en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Er jo bare BAUR cab... ikke noe merkelig med det. Fin er en annen sak... Nei det har du jo rett i. Titt og ofte oppe på CCN forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 så noe merkelig ut ja, men sikkert noen som liker det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Ja det ser jo litt rart ut. Men synes faktisk den så litt tøff ut bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rr1972 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Den blir vel også litt stivere enn en vanlig cab??? Selvom jeg synes det ser for j**lig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Syns det er en meeget spesiell bil, selv om noen syns den er stygg! Er jo litt gøy å ha en bil ikke alle andre har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Kunne godt ha tenkt meg en spesiell bil selv jeg..også stygge Du har da en Ford Sierra, kan jo bare kappe taket av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Baur har faktisk en lang og interessant historie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 er litt kule synes jeg,men er taket bare kappa bort på en vanlig 2dørs? blir ikke ekvipasjen litt mjuk da? forestillte meg at vanlige kabrior var konstruert med ekstra avstivning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 har selv hatt en e30 baur cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Jeg har en baur cab, og er ganske fornøyd me den, synes ikke den er stygg i det hele tatt, men det er meg da Her er noen bilder av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Baur har faktisk en lang og interessant historie... Kunne virkelig tenkt meg en Aero-Kadett ! ! http://www.baur-ig.de/gal_reihe10.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå