aloebiz.net Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131879 Kan virkelig en bilfabrikk kreve at man selger bilen sin som man har kjøpt og betalt for p.g.a at man ikke liker oppførselen til han som eier bilen??
sindre21 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 sånn er det og ha super bil ikke hvem som helst kan ha de ser det ut som .de vill vel ikke ha rykte på seg at de som kjøper sånn bil kjører slik.
aloebiz.net Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Blir jo omtrent det samme som at BMW skal tvinge alle "pakkiser" som kjører BMW til å selge bilen sin for at de ikke vil at de skal ha et rykte som "kebabtralle" det da sånn for å sette det litt på spissen
ehrnst Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 ville du likt at du lagde "verdens råeste gatebil" å kundene dine oppfordret profesjonelle rallykjørere til kappkjøring på offentlig vei, og også kjører ut første gang på bane (ikke at det er noe galt i det) når du har blitt bedt pent om å holde deg i skinnet? Men all PR er god PR. de har nok heller ikke krevet å få bilen tilbake, men sikkert konfrontert han med oppførselen hans som de ikke likte å de har blitt enige om ditt og datt. VG-nett har da pakka dette inn i en fin liten grøt som fremstiller sharif som en komplett idiot og fabrikken som bra folk
Gunnar Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Haha.. smart kar. Nå har han faenmeg fått PR verdt titalls millioner helt gratis, ikke betalt for bilen engang..
ehrnst Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 jepp, slo meg faktisk her i en samtale med S3TR på forumet at dette har vært planlagt fra dag 1
propan Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Men hans eget utsagn- "alt jeg gjør er det en mening med" Mannen er genial spør du meg. Han har fått reklame verdt maaange millioner og det har kostet han en bil til 7,5mill og litt fritid..
Hylland Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Dei som lage bilen må no ha fått masse PR og no... Men det er gjerne slik PR dei ikkje har lyst på...
Ron Jeremy Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Litt usikker på om dette er PR bil produsenten eller Sharif ønsker?!? Syns det er småpatetisk å måtte levere tilbake en bil som han har skapt så mye buzz om.
BalleKnalle Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Leste i se og hør av alle ting at han hadde solgt den. Men da med 1 mill i fortjeneste? Kanskje fabrikken har kjøpt den tilbake
Fredrik Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Leste i se og hør av alle ting at han hadde solgt den. Men da med 1 mill i fortjeneste? Kanskje fabrikken har kjøpt den tilbake Hvis det er korrekt er åpenbart ikke all PR god PR... iallefall ikke for eggeprodusenten...
Andreas1 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 VG-nett har da pakka dette inn i en fin liten grøt som fremstiller sharif som en komplett idiot og fabrikken som bra folk En fin og velsmakende grøtpakke spør du meg. Sharif har vel heller aldri vært noen Einstein? - Og vi vet vel heller ikke med sikkerhet om han har betalt bilen (han har iallefall ikke registrert den)?. Han har vært heldig/smart og lykkes i forretninger, men man trenger ikke å ha oppfunnet hjulet for å selge det. Dersom denne historien er sann skjønner jeg Eker veldig godt, men blir ikke overrasket om Sharif snart kommer på banen med masse forklaringer som a) Han ville ikke ha bilen lenger, eller Han solgte den og tjente masse penger (slik at han fremstår som "vinneren" i den videre dekningen av saken som evnt vil komme i media). Har langt mer respekt for Bård Eker som klarer å la være å kommentere slike ting selv om han sikkert er helt sprekkeferdig, og som i tillegg har baller nok til å ønske å få tilbakelevert bilen. .
Bimmerlars Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Tåpelig av et såpass nytt merke som Koenigsegg og operere sånt. Greit at Ferrari gjør sånt, men det er faktisk noe ganske annet. Synes ikke Koenigsegg har "respekt" nok enda til å hærse sånn med kundene sine på den måten, selv om CCX sikkert er et råskinn av en bil
JE Motorsport Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Både "Egget" og Sharif har fått god reklame i denne saken spør du meg, så alle burde være fornøyde. Er vel ikke så mange som synes at "Egget" er kjedelig bil uten pulver nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå