Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja han fikk jo kjøre bilen i 3 (?) uker gjorde han ikke? Mange gir Sharif mye kritikk, men jeg syntes han er tøff jeg!

Sharif fortjener virkelig all kritikk og jeg håper han leser dette innlegget her. Makan til useriøs fyr skal man lete lenge etter. Jeg har en kamerat som jobbet hos sharif en liten stund og han fikk aldri penger av å jobbe hos han - til slutt måtte han hente ut felger og dekk for det sharif skyldte han. En annen episode vil jeg ikke gå noe særlig inn på, men dette er absolutt ikke positivt for han og dekksjappa... Felger og dekk klarer han heller ikke å skaffe og ringer heller aldri kundene som han lover.. Aldri om jeg handler felger og dekk hos Sharif. Støtter ikke sleipe og useriøse folk..!

Er vel en grunn til at han har så mye penger da. Tar alt sjæl :lol:

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er godt mulig, men jeg ville aldri ha drivet et firma på den måten. Jeg er sikker på at Tommy Sharif kommer til å miste mange kunder hvis han holder på slikt, for rykter sprer seg - og det fort..!

Skrevet
helt konge fyr da! tok en pakkis! hehehe

hehe. den "vitsen" var like tørr som en sviske som har ligget i et solarium i tre måneder. Er garantert ikke første gangen har fortalt den gitt ;)

Kjetil:

hehehehehe. faktisk! ;) Mente selvsagt i konteksten:

"herregud jesus for en tullebukk" osv..

ikke "å herre vi tilber deg, sharif!" ;)

Skrevet

Haha. Morro å se hva han finner på.

"En-Sharif" er vel snart et begrep i Norge nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...