StigJ Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jepp. En av de to skal du ha. Begge passer til Sonyspilleren. den første må du bruke overgangen som fulgte med spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Takk for hjelp! Ja, det var den nederste der jeg trengte. Hev meg i bilen og fikk kjøpt en slik. "BMW 2001->" står det på den. Nå har jeg fått den montert og alt fungerer utmerket. Helt ok radiomottak også forøvrig. Så var det tid for å dytte spilleren på plass da. Kan vel trygt si at det er trangt der med alle ledningene. Jeg antar det ikke er normalt at det er en slik stor sprekk i overkant på spilleren? Skal måle og se hvor dyp plassen er og om det er mulig å få den lenger inn. Så langt på første forsøk i alle fall: Ellers kan jeg jo hive ut et bilde av dash'en uten listen som måtte av for å montere spilleren. Så kan folk se hvor clipspunktene er. Listen (black cube) var ganske solid, så den knekker ikke så lett. Men man bør være forsiktig med kantene. De fire røde firkantene er clipsepunktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Spilleren skal nok lenger inn ja. Ta ut spilleren og stapp så mye av ledningene og pluggene som mulig inn i hullet til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå