Gå til innhold

Da er nybilen kommet...

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

jeg hadde en slik bil for 4 år siden, en liten anbefaling er å ikke chip'e. Jeg hadde chip og KN-filter i min, både turbo og girkasse fikk problemer. Bilen hørtes ut som et jetfly pga noe turbo greier og garasjen ble full av olje pga simringene i girkassa røk. Tiptronicen tåler ikke så mye mer enn orginalt NM.

Vær også forsiktig med senking, pga bilen er veldig framtung. Den vil subbe nedi alt av dumper.. (jeg klarte faktisk å slå hull i bunnpanna på girkassa = dyrt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kassa SKAL tåle 425nm. Alt over og ved siden av er ikke til å anbefalle. Min er begrenset til 415\420nm. Om du både chiper og bruker diesel-powerbox så vil kassa garantert få det hardt. Men at kassa ryker uten videre er ikke sikkert som banken. Kassa vil begynne å slure, slik som med BMW sin 325TDS-automat. Det er de hydrauliske lammelene som begynne å slure. Det er vel mange her inne som har hatt en gammel 525td og stilt opp trykk på både turbo og kasse for at dette skal holde. Men er vel riktig og si at de gamle kassene var mer mekaniske en dagens mer elektriske kassene...

Er uansett kjæmpefornøyd med kjøpet til nå. Greit nok, dieselkaklingen, men gud for en deilig lyd det er av V6 diesel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil... Skjønne ikkje at det er så mange her inne som klager... Det er jo ein fin bil... Ville mykje heller hatt ein sånn bil enn ein E36...

Ikke kommet deg etter lørdagsfylla eller?

I det minste har Passaten ein 6er... det har vel ikkje din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvorfor så mange tråder om VW og Auda her?!?

Dette er da for pokker et BMW forum, hvorfor ikke vise frem bilen der den hører hjemme, på VW audi sine sider?

:roll::roll::roll:

Er uansett kjæmpefornøyd med kjøpet til nå. Greit nok, dieselkaklingen, men gud for en deilig lyd det er av V6 diesel.....

Du påkaller de høyere makter ved lyden?!?

Jeg må vel være frekk og påstå at det er enkelte ting som høres bedre ut, mye mye bedre også, og siden dette er et BMW forum, så tenker jeg f.eks på M3 motor, DET er lyd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil... Skjønne ikkje at det er så mange her inne som klager... Det er jo ein fin bil... Ville mykje heller hatt ein sånn bil enn ein E36...

Og da stopper vi denne barnehagediskusjonen her..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEhe, for en diskusjon. Eller rettere sagt meninger. Jeg synes lyden er herlig, draget og komforten. Regner med at de som har uttalt seg her om lyden og generelt om Passat V6 diesel, har prøvd en slik, og hørt\kjent disse. Da er det vel det vi kaller delte meininger og det er lov. :)

Det og kjøpe en Passat i utgangspunktet var for meg uaktuelt, men når jeg fikk dette tilbudet på denne bilen kunne jeg ikke la være. Er veldig ung enda(23) så jeg har allverdens tid til oppdage +og- med de bilene jeg har hatt\skal ha. Har brede erfaringer med Opel, BMW og Audi TT, så dette ser jeg bare på som en erfaring. Hjelper ikke hva andre sier og hørt hva andre har sagt så lenge jeg ikke har prøvd det selv. Motormessig er BMW'n den jeg har hatt minst trøbbel med.

BMW blir det uansett en gang, men akkurat nå er ikke tiden til å "fastsette" et merke som jeg KUN SKAL HA resten av livet, slik som noen av dere andre planlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da stopper vi denne barnehagediskusjonen her..!

Må da få lov til å terge litt... Hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...