Mr.Plow Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Med den spissinga der bør det vel gå med et par dekksett i året Spissingen er vel ikke så gal, camber var "noe" mer ekstrem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 sorry... var vel heller det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hva var saa galt med det der da?? Syns det saag gjennom fort ut jeg Dritt kult med Air ride og dorer som flaggerer i alle rettninger Jeg ogsaa vil ha saane henglser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Tøft, men old news Jepp, jeg er først ute å ser alt.. jeg er tøff.. god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 ... om noen her i norge hadde gjort dette så hadde alle sleiket rumpe og sagt at det var sååååå kult. Akkurat den påstanden tror jeg ikke du har belegg for... folk flest gidder ikke tullball av dette kaliberet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 ?!?! Først tenkte jeg, "Hmm, den var jo hvertfall gjennomført", så kommer detaljbildene og det er jo et elendig stykke arbeid hele veien! Bare sånn som hjulbuene bak, og bryterne på midtkonsollen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 hørt om luftfjæring?og om noen her i norge hadde gjort dette så hadde alle sleiket rumpe og sagt at det var sååååå kult...vel..jeg synes den bilen var fet.. 12 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 hørt om luftfjæring?og om noen her i norge hadde gjort dette så hadde alle sleiket rumpe og sagt at det var sååååå kult...vel..jeg synes den bilen var fet.. For å si det fint, så hadde jeg nok ikke sleiket rompe på denne fyren som har laget dette monsteret om han var araber, nordmann, svenske, afrikaner, gul/blå/rosa eller orange. Det der er noe av det desidert verste jeg har sett..... Støtter meg til dette utsagnet: ":33vz4z6g]?!?!"........... så kommer detaljbildene og det er jo et elendig stykke arbeid hele veien! Bare sånn som hjulbuene bak, og bryterne på midtkonsollen... Men hjula var tøffe da, da seff på en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Var litt kul da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 HMMM HMMMM Ingen kommetar til denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Syns faktisk den bilen der ser bedre ut en feks de fleste BMW Alpina Alpina ser bare så trist ut med de 70 talls stripene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Syns faktisk den bilen der ser bedre ut en feks de fleste BMW Alpina Alpina ser bare så trist ut med de 70 talls stripene Hmmm... det er omtrent like smart som å si at en en BMW M5 er en kjedelig gubbebil i forhold til en Porsche 911 Turbo fordi den har 4 dører... ... Det er på alle måter en verden mellom Alpina i Buchloe i Tyskland og disse amatørene i Jeddah i Saudi Arabia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Syns faktisk den bilen der ser bedre ut en feks de fleste BMW Alpina Alpina ser bare så trist ut med de 70 talls stripene Hmmm... det er omtrent like smart som å si at en en BMW M5 er en kjedelig gubbebil i forhold til en Porsche 911 Turbo fordi den har 4 dører... ... Det er på alle måter en verden mellom Alpina i Buchloe i Tyskland og disse amatørene i Jeddah i Saudi Arabia... WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 kebab anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 så nesten ut som det hadde vært rust i hjulbua var så rar og kantete der.folk gjør mye rart med en bil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå