Gå til innhold

gs bildeler


sugress
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, okei.. Daniel ringte meg nemlig og spurte om jeg kunne ta bilder av delene han skaffet fra BMW til meg, slik at han kunne legge de ut på siden. Jeg sendte han bilder og noe beskrivelse..

hmm.. ikke akkurat alt som har blitt fulgt opp helt nei.. :S det er bare å beklage, og satse på at det kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... nei, blir ikke noe feil fra min maskin hjemme.. og ikke på jobb... ikke hørt om andre som plages med det du nevner heller... hmm..

Har alltid noe trøbbel med sidene deres jeg også. Må nesten bruke IE6 om man vil få noe fornuftig info utav de.. :?

hmm.. som sagt ikke hørt noe... men det er jo ikke bra i tilfelle.. får se det an litt, og om noe kan gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei.. Daniel ringte meg nemlig og spurte om jeg kunne ta bilder av delene han skaffet fra BMW til meg, slik at han kunne legge de ut på siden. Jeg sendte han bilder og noe beskrivelse..

om du har bilder ennå, kan du jo sende til meg eller Geir Ove og, så skal vi bringe det videre.. :)

fredrik@koed.dk

geir@koed.dk

Bildene ligger hos Otto. Så gå og bank han litt i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei.. Daniel ringte meg nemlig og spurte om jeg kunne ta bilder av delene han skaffet fra BMW til meg, slik at han kunne legge de ut på siden. Jeg sendte han bilder og noe beskrivelse..

om du har bilder ennå, kan du jo sende til meg eller Geir Ove og, så skal vi bringe det videre.. :)

fredrik@koed.dk

geir@koed.dk

Bildene ligger hos Otto. Så gå og bank han litt i bakhodet.

Hehe... regnet kanskje med det ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...