oddggrin Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Så å si alt utstyr, 45000 km. Nydelig kjøremaskin! http://www.bmw.johjoa.com/thumbnails.php?album=4 Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ikke noe galt med den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kul bil... Ka felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Nydelig bil! Legg ut nokon interiør bilder og... Har alltid trudd 2003 modellen var den siste e39en, men tydligvis ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ser ut som en meget pen E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Nydelig bil! Legg ut nokon interiør bilder og...Har alltid trudd 2003 modellen var den siste e39en, men tydligvis ikkje Neida. Det var kun sedanmodellen som var slutt i 2003, da E60 tok over i Juli. Stasjonsvognen ble produsert frem til E61 kom.. Pen bil du har forresten.. Forøvrig så har du en meget pen og gjennomført E39. Må jo være morsomt å ha en av de aller siste produserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Meget pen bil, med pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva slags felger er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Rondell D21 heter felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Iht. den alltid like pålitelige Online ETK ble sedanutgaven av E39 produsert frem til og med 07/2003 og Touringutgaven frem til og med 12/2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Meget pen bil ja Men likte ikke helt felgene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Felgene bak, så litt stilige ut, spes fra denne vinkelen synes jeg Så ganske dype ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddggrin Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Takker for mange fine svar Felgene jeg har er som T.A.S sier Rondell D21 10x18 265/35 bak og 8,5x18 235/40 frem. Veldig fornøyd med dimensjonen, sporer ikke i det hele tatt og syns komforten fortsatt er veldig god. Bilen er produsert desember 2003, så det kan stemme det som Fredrik skriver, men ut fra chassis nr. i TIS kommer den opp som en 2004 mod. Uansett, en av de siste E39'ene er det jo Skal oppdatere albumet med noen interiørbilder etterhvert. Eneste jeg er missfornøyd med er stereoen i bilen, står en DSP PRO stereo i den. Lyden er grei nok, men "sub'en" som står bak vil jeg ikke uten videre gi noen høy karakter. Driver med et prosjekt om å få støpt en kasse til en 12" for å sette i reservedekk brønnen, forsterker har jeg satt der original "sub'en" sto. Ønsker god lyd uten at det vises og tar plass Bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 BMW har modellskifte i september måned så alle biler produsert fra og med 09/2003 er 2004 modeller. Ergo finnes det kun E39 Touringmodeller som er 2004 modeller. Jeg ville ha vært rimelig godt tilfreds med å ha en E39 fra den absolut siste produksjonsmåneden... en meget fin bil... ta godt vare på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå