Gå til innhold

Min 525da, en av de siste produserte E39 Touring. Bildeserie

oddggrin
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil! Legg ut nokon interiør bilder og...

Har alltid trudd 2003 modellen var den siste e39en, men tydligvis ikkje :D

Neida. Det var kun sedanmodellen som var slutt i 2003, da E60 tok over i Juli. Stasjonsvognen ble produsert frem til E61 kom.. Pen bil du har forresten..

Forøvrig så har du en meget pen og gjennomført E39. Må jo være morsomt å ha en av de aller siste produserte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange fine svar :D Felgene jeg har er som T.A.S sier Rondell D21 10x18 265/35 bak og 8,5x18 235/40 frem. Veldig fornøyd med dimensjonen, sporer ikke i det hele tatt og syns komforten fortsatt er veldig god. Bilen er produsert desember 2003, så det kan stemme det som Fredrik skriver, men ut fra chassis nr. i TIS kommer den opp som en 2004 mod. Uansett, en av de siste E39'ene er det jo :wink: Skal oppdatere albumet med noen interiørbilder etterhvert. Eneste jeg er missfornøyd med er stereoen i bilen, står en DSP PRO stereo i den. Lyden er grei nok, men "sub'en" som står bak vil jeg ikke uten videre gi noen høy karakter. Driver med et prosjekt om å få støpt en kasse til en 12" for å sette i reservedekk brønnen, forsterker har jeg satt der original "sub'en" sto. Ønsker god lyd uten at det vises og tar plass :wink: Bilder kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har modellskifte i september måned så alle biler produsert fra og med 09/2003 er 2004 modeller. Ergo finnes det kun E39 Touringmodeller som er 2004 modeller. Jeg ville ha vært rimelig godt tilfreds med å ha en E39 fra den absolut siste produksjonsmåneden... en meget fin bil... ta godt vare på den... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...