Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nydelig bil! Legg ut nokon interiør bilder og...

Har alltid trudd 2003 modellen var den siste e39en, men tydligvis ikkje :D

Neida. Det var kun sedanmodellen som var slutt i 2003, da E60 tok over i Juli. Stasjonsvognen ble produsert frem til E61 kom.. Pen bil du har forresten..

Forøvrig så har du en meget pen og gjennomført E39. Må jo være morsomt å ha en av de aller siste produserte.. :)

Skrevet

Iht. den alltid like pålitelige Online ETK ble sedanutgaven av E39 produsert frem til og med 07/2003 og Touringutgaven frem til og med 12/2003.

Skrevet

Takker for mange fine svar :D Felgene jeg har er som T.A.S sier Rondell D21 10x18 265/35 bak og 8,5x18 235/40 frem. Veldig fornøyd med dimensjonen, sporer ikke i det hele tatt og syns komforten fortsatt er veldig god. Bilen er produsert desember 2003, så det kan stemme det som Fredrik skriver, men ut fra chassis nr. i TIS kommer den opp som en 2004 mod. Uansett, en av de siste E39'ene er det jo :wink: Skal oppdatere albumet med noen interiørbilder etterhvert. Eneste jeg er missfornøyd med er stereoen i bilen, står en DSP PRO stereo i den. Lyden er grei nok, men "sub'en" som står bak vil jeg ikke uten videre gi noen høy karakter. Driver med et prosjekt om å få støpt en kasse til en 12" for å sette i reservedekk brønnen, forsterker har jeg satt der original "sub'en" sto. Ønsker god lyd uten at det vises og tar plass :wink: Bilder kommer...

Skrevet

BMW har modellskifte i september måned så alle biler produsert fra og med 09/2003 er 2004 modeller. Ergo finnes det kun E39 Touringmodeller som er 2004 modeller. Jeg ville ha vært rimelig godt tilfreds med å ha en E39 fra den absolut siste produksjonsmåneden... en meget fin bil... ta godt vare på den... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...