marius paulsen Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 konge interiør, har leita lenge etter et slikt, hvor kjøpte du det? pris? haha,vil ikke ut med hvor mye jeg måtte gi men kan kanskje skaffe et i helskinn til 14k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 hehe.. helskinn vil jeg ikke ha. har tilbud på et slikt interiør til 1000 euro, men det blir da pluss frakt og moms. Begynner å bli veldig lekker den bilen din, har du bilder av den med felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 siklet lenge på de felgene... angrer som fan at jeg ikke kjøpte de men men. gratulerer med sykt RÅE felger da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 har ikke fått felgene enda! gleder meg som en unge! dem er betalt nå så det tar vel ikke mange dagene! så neste helg blir det bytte av intriør og alle lyktene! da begynner det vel og ligne på på en bil snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 du har pm må tenke på det! tviler litt på at jeg vil selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 da var m-teck fotstøtte,crome grill og ny koppholder bak bestilt! i morgen byttes alle lykter rundt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 ja... bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 flere bilder kommer ettevært! har prøvd felgene i dag og det ble sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 da var inredning fra en 2002modell 525m-sport montert i bilen! for en forskjell! de orginale setene er jo som kirkebenker i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 kirkebenker? Hehe, sleng ut noen bilder da... Tror denne bilen blir meget presentabelt ja, E39 er en lekker bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 blir ingen flere bilder før utsendet på bilen er ferdig! skal kjøpe inn m-styling,"leppe" på bagasjerommet,bakrutesenker,m-speil de neste par mnd ,så blir det lakk! håper at bilen er klar til 1mai! kompressor må jeg prøve å få til i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 De felgene var utrolig føffe. Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 ja her går det smått fremmover! har nå fått orginal m fotstøtte,m5 grill og ny koppholder bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 da var m5 speil,m lister og den lille leppa på bagasjerommet bestilt! neste uke bestilles resten av m stylingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå