marius paulsen Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Selge sa du send meg pm når den tid kommer. Bilen er blitt skikkelig nice det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 et par mobilbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Ble akkurat passe store hjul på E39`n det der Ikke noe å låne bort til folk uten respekt for fortauskanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 hva heter de felgene forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Se der ja, hjelper mye med M styling Hvordan er comforten med så store felger? Likte baklyktene dine. Hvor handla du de? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 send meg PM om du vil selge/bytte felgene dine:) viktig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Ble akkurat passe store hjul på E39`n det der Ikke noe å låne bort til folk uten respekt for fortauskanter er heldigvis bare et fortau på nesna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 hva heter de felgene forresten?? Mania racing Vortex R! 8,5" forran og 10" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Se der ja, hjelper mye med M styling Hvordan er comforten med så store felger? Likte baklyktene dine. Hvor handla du de? Pris? comforten er faktisk helt ok,ikke særlig forskjellig fra vinterdekka(17")men man må jo være litt oppmerksom på hvor man kjører! kjøpte baklyktene på gs! husker ikke pris men dem var billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 send meg PM om du vil selge/bytte felgene dine:) viktig viktig kvitter meg ikke med disse nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Får ingen E-39 utenom M5 med diff-brems. Du kan sette på en komplett M5-bakaksel, men da må du også bytte halve bilen for å få dette til å passe. Hvis du ikke "mekker" noen fester.Er enig at 4-rør er rått på E-39. Vet om en her i byen som har det på en 540. Vannvittig rå lyd av den!! Merket meg detta svaret her... Det stemmer nok ikke helt...Jeg har en 97mod. E39 520i touring, og den har diff.brems;) har ASC også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Mener nå jeg har det på min 528 også. Blitt utrolig rå bilen din nå... good work Kjøpte du den M pakka på koed, ca 6500dk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Får ingen E-39 utenom M5 med diff-brems. Du kan sette på en komplett M5-bakaksel, men da må du også bytte halve bilen for å få dette til å passe. Hvis du ikke "mekker" noen fester.Er enig at 4-rør er rått på E-39. Vet om en her i byen som har det på en 540. Vannvittig rå lyd av den!! Merket meg detta svaret her... Det stemmer nok ikke helt...Jeg har en 97mod. E39 520i touring, og den har diff.brems;) har ASC også... Du har nok ikke diff brems på din 520i dersom den er original nei + at de fleste E39 ble vel levert med ASC, men den har ingenting med diff brems å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Får ingen E-39 utenom M5 med diff-brems. Du kan sette på en komplett M5-bakaksel, men da må du også bytte halve bilen for å få dette til å passe. Hvis du ikke "mekker" noen fester.Er enig at 4-rør er rått på E-39. Vet om en her i byen som har det på en 540. Vannvittig rå lyd av den!! Merket meg detta svaret her... Det stemmer nok ikke helt...Jeg har en 97mod. E39 520i touring, og den har diff.brems;) har ASC også... Du har nok ikke diff brems på din 520i dersom den er original nei + at de fleste E39 ble vel levert med ASC, men den har ingenting med diff brems å gjøre Hadde den på bukk her for noen uker sia, og da ville jeg sjekke det samtidig, for jeg syns det virka sånn i vinter. Da jeg dreide drivakselen rundt, så gikk hjulene hver sin vei, så fikk jeg en kammerat til å holde fast det ene hjulet, da gikk det andre hjulet en halv runde, da sa det "klikk", også gikk begge hjula likt.... (mener det var sånn det var....)Diffen er ikke gåen eller noe, ingen ulyder, og merker ikke noe til at den "låser" seg eller noe sånt ved vanlig kjøring. Trur nok ikke det er noen som har montert noen M5-diff på den. (hvem gjør vel det på en orginal 520 touring?) Og jeg veit at ASC og diff-rems/sperre ikke er det samma, for ASC'en bremser vel bare ned hjula, eller kutter tenning/drivstofftilførselen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Skikkelig fin bil og fete felger men må jo slå ganske bra i forstilinga med så lav profil på dekka... Ser jo veldig bra ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå