Gå til innhold

mr paulsens 5 serie.(oppdatert med nye bilder 9 januar)

marius paulsen
 Share

Anbefalte innlegg

da var det skjedd litt nytt igjen! har montert senkesett (50-50mm) nye tårnlagre forran,et nytt hjul-lager .div armer i forstilling og bakstilling,nye bremser bak osv osv!

nye orginale m-dempere forran er også bestilt da dem som satt dær var helt ødelagte!

SKAL BLI DEILIG Å SNART FÅ BRUKE BILEN SKIKKELIG IGJEN SNART! :)

nye bilder kommer kanskje i helga! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

da kommer det noen bilder av min fortsatt for høye bil! vurderer foresten nye felger til våren! noen som har noen forslag så er det bare å komme med det!(19 eller 20" med minimum 10" felg bak! crome felger eller felger med sort senter er ikke av interesse) :wink:

bare klag på bildene ,har bare mobilkamera for tiden og den suger! :cry:

stygg eksos!

9ign1shb2hkwn6cggvwm.jpg

9ign1shb2hkwn6cggvwm.jpg

suoq59b65lmkl22cnxa6.jpg

suoq59b65lmkl22cnxa6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

da var ny innredning montert! blei sort sportskinn! en ting sier jeg bare, aldri mer alcantara innredning i mine biler!!

har også montert nye hella frontlykter,så mye bedre ut enn gamlelyktene! og ble mye mere lys :)

i januar/februar så blir eisenman eksos med 4 rør bestilt(har nesten satt av nok penger nå,det er bare den helvettes jula som er i veien!)

det blir nok også noe xenon greier i januar!

skulle også hatt forslag på nye felger da dem gamle er solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
da var ny innredning montert! blei sort sportskinn! en ting sier jeg bare, aldri mer alcantara innredning i mine biler!!

har også montert nye hella frontlykter,så mye bedre ut enn gamlelyktene! og ble mye mere lys :)

i januar/februar så blir eisenman eksos med 4 rør bestilt(har nesten satt av nok penger nå,det er bare den helvettes jula som er i veien!)

Hvofor ikke alcantara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hvofor ikke alcantara?

alcantara slites utrolig fort,mister fasongen,blir fort skittent og ser ikke spessielt eksklusivt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...