Fredrik Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 ":3au6va0a]...som dattera til Rimi Hagen. 22 år og 403 253 554 kr på bok Celina Middelfart er aldersmessig litt mer passende for meg (flott dame forøvrig også) og hun har en oppført formue på 277 millioner kroner... det er jo også noe å skrive hjem om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg hadde vel gått for Celina selv , men ut fra kjærstelista hennes så er jeg vel mellom 20 og 30 år for ung, da jeg bare har runda 29 Celina har jo også sansen for gode biler. Ho var vel en av de første som kjøpte Porsche Cayenne? (ikke turbo da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hadde ikke sagt nei til Celina gitt.. ihvertfall ikke da hun kjørte X5! Søstera til en kompis er 23 og oppført med 6 mill i inntekt for 2005, så det kunne jo alltids vært interessant det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg får vel nøye meg med dama jeg har. Ho er hvertfall enearving, og det er mora hennes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 DER VAR BILDENE OPPE IGJEN. LYDKLIPPENE OGSÅ HÅBER JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Se der ja! Flott bil det der! Fin farge, men holder vel muligens en knapp på sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fete biler. Bilen er forøvrig identisk med gamle til bruttern.. Legger ut video av hans.. http://www.omicron-it.no/310.wmv http://www.omicron-it.no/250.mpg Denne linken loader litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 fine filmer... Interessant hvor sedat bilen virker når man ser på film. Syns E39 M5 virker mye mer levende når man kjører den selv. I alle fall mht Lydbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå