Gå til innhold

BMW E46 COMPACT

Anni85
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner forøvrig godt at folk kjøper en E36 / E46 comapct. Det du ikke tar hensyn til er prisen på disse modellene. Ikke alle har lyst på en gammel coupe til prisen av en relativt ny compact.

Forøvrig. Har du bilder av din Porsche 911 4S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er desverre ikke min, jeg bare passer op den mens eieren er på bryllups-reise. han ville ikke at den skulle stå ute på gaten i 6 uker.

Mht compacten, så skjønner jeg jo at mennesker kjøper den, men jeg trodde det var rimelig utvetydig at Copue'en var en penere bil... og da mener jeg selvsagt E46 coupe... står man mellom valget E46 compact og E36 coupe bilr det noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 Compact er en uovertruffent stygg bil, og etter min mening det aller fæleste BMW har laget. X3 er og blir en grusom bil, men milevis forran Compacten. E36 compact er nesten like stygg.

Jeg kan ikke fatte hvorfor noen bevist går og velger en 3-serie compact forran en E46 coupe som er så evig mye finere.

tull og tøys! argumentene dine her henger jo ikke på greip :? hvorfor tror du folk velger et produkt som koster vesentlig mindre? jeg skulle gjerne bestillt meg ny m-3 idag hvis økonomien min tilsa så. og husk at en e-46 compact vs e-46 coupe faktisk er tilnærmet like under skallet. så da blir det kun snakk om smak og behag pluss/ minus noen 100.000 kr :roll: mye penger for de fleste :!:

bimmersne9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 Compact er en uovertruffent stygg bil, og etter min mening det aller fæleste BMW har laget. X3 er og blir en grusom bil, men milevis forran Compacten. E36 compact er nesten like stygg.

Jeg kan ikke fatte hvorfor noen bevist går og velger en 3-serie compact forran en E46 coupe som er så evig mye finere.

tull og tøys! argumentene dine her henger jo ikke på greip :? hvorfor tror du folk velger et produkt som koster vesentlig mindre? jeg skulle gjerne bestillt meg ny m-3 idag hvis økonomien min tilsa så. og husk at en e-46 compact vs e-46 coupe faktisk er tilnærmet like under skallet. så da blir det kun snakk om smak og behag pluss/ minus noen 100.000 kr :roll: mye penger for de fleste :!:

bimmersne9.th.jpg

jeg er klar over det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene er vel viktigere enn utseende og 100 000 er mye utseende og motor som kan puttes i en Compact.

kan få mange hestekrefter og masse snadder utstyr for differansen man sparer ja 8) vil mye heller ha en compact med masse utstyr og hk i forhold til en "strippet" coupe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...