patricko Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 artig vil jeg si den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hahaha, om den blir solgt er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 hehe jævli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 20.000,- rubler faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 jaja.. men, en orginal salgsannonse det. det skal han ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 er ikke det Hennarød den orginalfargen??? sinnsyk farge på M3 syns jeg da morsom annonse det der ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 noe spesiell annonse ja. vil kalle den direkte blod-harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 I alle fall bånn ærlig. Jammen rust inni og. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det der er jo faktisk noe jeg er på utkikk etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Sendte han en sms jeg og lurte på om det var rubler eller kroner han skulle ha. Det var da kroner, altså ikke så interessant. Men 20000 rubler er jo litt mer interessant. (ca 5000kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 løyen kar det der faktisk! figurerer en del på www.offroad.no og, men blir jaga hele tiden! sjønner faktisk ikke hvorfor! folk blir provosert av att han er ærlig å forteller meningene sine. rømmer snart det forumet frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehehe... jeg likte annonsen... minner litt om Rolf Haug i HaugsBilsalg.no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå