Gå til innhold

Ja nå var det min tur....Inbrudd i bilen

Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Ja...Da var det gjort...gikk bort til bilen og fant den uten min cd\mp3 spiller, bakrute og så hadde de prestert og borre sund låsen på passasjerdøra framme. Til og med tatt samuraisverdet jeg hadde i bakruta (ikke spør)...FY FAAAAAAAAAAAAn...Jeg er så forbanna :evil: . At det går ann. Og så politiet da....De gidder jo og bry seg. "du får komme ned på krimvakta og anmeldte det". Leverte ett papir og får bekreftelse i posten...er nokk ikke noe mer som skjer der eller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt at folk ikke kan la andres ting være i fred. Forøvrig bryr nok politiet seg, men det har seg sånn at man må ned på krimvakta (kriminalvakten) og anmelde det. Det er ikke det at politiet ikke bryr seg, men de som styrer dette landet gir alt for lite midler og ressurser. Derfor er det noe som må prioriteres før andre ting.. Desverre..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel stort sett narkomane som stjeler fra biler. De må vel ha cash til sprøytene sine... :roll:

Jeg jobber deltid (vedsiden av studier) på Rimi, og vi har et kommunestøttet narkoREIR rett bak butikken vår.

Narkisene og annet PAKK kommer støtt og stadig inn til oss, og blar opp 500-lapp etter 500-lapp...

Tror nok ikke akkurat det -bare- er trygd (eller hva pokker vi gir dem gratis) de har tatt ut cash nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle vi med BMW har vel låsbart hanskerom?

Jeg har begynt å bruke mitt oftere nå og LÅSE det.

GPS, fronten på spilleren etc.

Spesielt dersom jeg er i Stavanger, faen med klåfingra, abstinente jævler det er der. No affence!

Men er det holdbart å dytte ting inni hanskerommet, enkelt å bryte opp?

Ikke slik at VIL de inn, kommer de inn liksom? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle vi med BMW har vel låsbart hanskerom?

Jeg har begynt å bruke mitt oftere nå og LÅSE det.

GPS, fronten på spilleren etc.

Spesielt dersom jeg er i Stavanger, faen med klåfingra, abstinente jævler det er der. No affence!

Men er det holdbart å dytte ting inni hanskerommet, enkelt å bryte opp?

Ikke slik at VIL de inn, kommer de inn liksom? :?

Vi (E36) har ikke akkurat biler ifra igår, så de begynner jo å bli litt gamle og slitne.

Tror nok et lite rykk med et kubein vil gjøre susen selv om man har låst. Ting som fronten til spilleren og GPS er det bare å ta med seg inn. Legger man slikt et sted ved yttertøyet, så glemmer man det heller ikke når man skal ut igjen.

Dr_S:

Høres nesten ut som noe de har testet på Mythbusters ;) Der testet dem om hva som skjedde hvis man frontkrasjet bilen, og hadde en bowlingkule(!) på hattehylen. Det gikk ikke bra gitt. Ser nesten for meg det samme her med et -sverd- som ligger der som en -løs- gjenstand (eller var det fastmontert?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...