Gå til innhold

e34 535i eller e30 325i?!?


jml///mpower
 Share

Anbefalte innlegg

alltids gøy å gi litt ekstra gass når noen leker kjekkaser..hoho..men kjører for det meste pent og rolig..dyrt nok med bensin som det er..og så lenge jeg vet at jeg kjører fra de andre så er jeg happy..pluss automat og asc gjør at jeg ikke legger den ut i svinger..pluss for stor bil..hmm..

Kjører fra de andre... med 0-100 Km/t på over 9 sekunder ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alltids gøy å gi litt ekstra gass når noen leker kjekkaser..hoho..men kjører for det meste pent og rolig..dyrt nok med bensin som det er..og så lenge jeg vet at jeg kjører fra de andre så er jeg happy..pluss automat og asc gjør at jeg ikke legger den ut i svinger..pluss for stor bil..hmm..

Kjører fra de andre... med 0-100 Km/t på over 9 sekunder ?... :?

la meg tro det iallefall..hihi..og dessuten..når det står 735i bakpå så er det faktisk ingen som gidder å kappkjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltids gøy å gi litt ekstra gass når noen leker kjekkaser..hoho..men kjører for det meste pent og rolig..dyrt nok med bensin som det er..og så lenge jeg vet at jeg kjører fra de andre så er jeg happy..pluss automat og asc gjør at jeg ikke legger den ut i svinger..pluss for stor bil..hmm..

Kjører fra de andre... med 0-100 Km/t på over 9 sekunder ?... :?

la meg tro det iallefall..hihi..og dessuten..når det står 735i bakpå så er det faktisk ingen som gidder å kappkjøre...

Bare å skaffe seg 745 emblem å sette bakpå isteden :lol:

(passer rett på hullene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltids gøy å gi litt ekstra gass når noen leker kjekkaser..hoho..men kjører for det meste pent og rolig..dyrt nok med bensin som det er..og så lenge jeg vet at jeg kjører fra de andre så er jeg happy..pluss automat og asc gjør at jeg ikke legger den ut i svinger..pluss for stor bil..hmm..

Kjører fra de andre... med 0-100 Km/t på over 9 sekunder ?... :?

la meg tro det iallefall..hihi..og dessuten..når det står 735i bakpå så er det faktisk ingen som gidder å kappkjøre...

Bare å skaffe seg 745 emblem å sette bakpå isteden :lol:

(passer rett på hullene)

fantes vel ikke 745 i e32 karosseriet vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha ganske mye moro med en E34- 535:

-Chip(Det er en del å hente på disse motorene faktisk)

-Bilstein og eibach

-Stabilisatorstag fra M5

Jeg har dette nå og det gir utrolige kjøreegenskaper, samt 0-100 på ca 6,7-7.0 sek.

Eneste feilen med oppsettet er at det blir stivt, vurderer å bytte til oiginale fjærer og koni dempere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...