ViBe^ Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Dette "objektet" rullet gjennom sentrum her ikveld. Tok en liten snartur innom statoil før den smalt nedpå videre på e39.. sikkert gåen luftpute ellerno Forøvrig en citroen av et slag.. finst ikke ord på hvor stygge desse bilene ER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fysj å fy, sånne biler er ikke pene. Tror jeg kommer til å få problemer med å sove etter å ha sett det bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 ser ut som den har ett badekar på taket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 How low can you goo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 En kompis av meg hadde denne type bil i sedanutgave som første bil. Hydraulikken klikka, og fronten gikk til værs...enda mer enn på denne bilen. Trenger faen kart for å finne batteriet på slike biler De første bilene til Citroën ser jo jævligere ut. Kan det være en trøst?? Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Godt det er noen som er enig med meg vedrørende Citroen's design. Forøvrig kan enkelte citroen-modeller fise over fartsfdmper dobbelt så fort jeg kan med min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Citroen er den styggeste bilen som er laget EVER! Spes de av den årgangen på bildet! Designeren dems må ha vært alkoholiker eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hjelper jo på at den er ombygd til varebil i potetlandet Norge også! Slett ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Bilen på bildet er ingen original Citroën, men en spesialkonstruksjon a la Mercedes-Benz ambulanser. Her en er Peugeot 505 med en tilsvarende ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ikke akkurat vakker den der heller Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har en Citroen Cx 25 TGD 91 modell,ser ut som et romskip innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ikke akkurat vakker den der heller Fredrik Poenget med slike nyttekjøretøyer er vel egentlig ikke at de skal være flotte å se på, men derimot praktiske. Peugeot 505 Break (stajonsvogn) var forøvrig den siste skikkelige stasjonsvognen fra PSA (i tillegg til Citroën XM) iom at den var 10-15 cm lengre enn sedanutgaven. Jeg liker Citroën og jeg er glad for at de nå har funnet formen igjen med C6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Citroën er tøffe biler. Jeg liker Citroën, men jeg ville aldri kjøpt en. Apropos bananer... er det noen som egentlig vet hva slags motorer som sitter i Mercedes Benz E-klasse ambulansene ? har fundert litt på det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Den Citroën'en i første post var mistenksom lik en som står her på jobb og tro det eller ei, det skal visstnok være en utrangert likbil.. Tror jeg hadde vært litt skeptisk til å kjøre rundt i noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 En kjenner har en slik og han har montert basskasse i det badekaret på toppen av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå