Gå til innhold

Et par bilder av isbilen..

Share

Anbefalte innlegg

Meget fin e36! Men jeg ville tatt av den nederste leppa på frontfangeren og ikke hatt felger med så mye kant på, men det er jo smak og behag..ellers likte jeg bakdelen på bilen utrolig bra! :D de vingene der er veldig skjeldne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du byttet rondellen eller bare klistremerke ?

Er helt tilfeldig at det sitter Fittipaldi-merker på senterkoppene..

Jeg bestilte nemlig nye senterkopper fra http://www.felgen-man.de/english/indexenglish.html i Tyskland i vår, han driver mye med bla. OZ felger!! Da jeg fikk dem fulgte det med disse merkene så jeg valgte å bruke dem foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin e36! Men jeg ville tatt av den nederste leppa på frontfangeren og ikke hatt felger med så mye kant på, men det er jo smak og behag..ellers likte jeg bakdelen på bilen utrolig bra! :D de vingene der er veldig skjeldne..

Som du sier er det smak og behag ja, frontleppa er ganske ekstrem så jeg forstår at ikke alle liker den :)

Når det gjelder felgene synes jeg de er perfekte da jeg ønsker å bygge "tyskerstuket" bil ;)

Men takk for hyggelig tilbakemelding ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerstuk ruler, he he

Hehe VI er gode kompiser ja ;) hehe

Tyskerstuk er uten tvil noe av det tøffeste man kan bygge mener jeg, men ikke alle er enige der.. bla. biltrangsynet, ehm

Biltrangsynet liker ikke mine iallefall. Du har ikke tilfeldigvis papirer på felgene dine??

Så lenge jeg ikke har riktig dim på papirene å vise fram for de, får jeg ikke felgene godkjent :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å svare noen her så vurderes bobla solgt til rundt 10k men er ikke sikker enda, og det er endel jobb på den enda..

BMW'en selges nok ikke på en liten stund enda ;) men sier ifra hvis det skjer en dag..

Felgene mine ble kjøpt fra en kollisjonsskadet M3 3,2 fra Tyskland, en av felgene måtte sveises/rep da den hadde blitt skadet på innsiden men dette ble enkelt fikset. Håper å få nye ytterringer (kromkanter) innen våren igjen så da blir det bra :)

Pga det lave impresset på felgene blir ikke de godkjente uansett men tar ikke det så tungt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henne kjøpte du den leppen du har på frontfangeren ! heter den Evo 2 ?

Den leppen som sitter nederst foran heter GT Cup-leppe og den får du kjøpt til rundt 1500 eller til 2500 i karbon (som jeg egentlig skulle hatt..)

Jeg kjøpte min på Gatebil-treffet i juli på Rudskogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...