Gå til innhold

Høyttalersett komplett e46


 Share

Anbefalte innlegg

Finnes der komplette sett med andre høyttaler enn de originale til e46 sedan? Jeg har vel 8 høyttalere. Tenker på noen som gir bedre lyd enn de originale. Men jeg har ikke greie på dette, og vil derfor ha noe som bare kan byttes rett ut.

Tips anyone?

EDIT: Vil gjerne kjøpe en "stor" høyttaler til døren dersom noen har liggende. Original eller ikke. Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du soundsystem. Større utgave enn standard. Du har også en forsterker liggende i bagasjen.

Og hvis du vil ha et 3-veis frontsett som du har originalt, må du nok belage deg på å ut med fra 6000-7000 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koblet en forsterker rett på de originale høyttalerne i bilen min og jeg har ikke soundsystem.

Hadde aldri trodd det, men fy faen så mye bedre de spilte....

Etter min mening spiller det faktisk meeget bra.

Hadde egentlig planer om å skifte ut høyttalerne men det er ikke sikkert jeg kommer til å gjøre nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes der komplette sett med andre høyttaler enn de originale til e46 sedan? Jeg har vel 8 høyttalere. Tenker på noen som gir bedre lyd enn de originale. Men jeg har ikke greie på dette, og vil derfor ha noe som bare kan byttes rett ut.

Tips anyone?

EDIT: Vil gjerne kjøpe en "stor" høyttaler til døren dersom noen har liggende. Original eller ikke. Send pm

finnes vel ikke 8 høytalere? er vel enten 6 eller 10 i en E-46 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes der komplette sett med andre høyttaler enn de originale til e46 sedan? Jeg har vel 8 høyttalere. Tenker på noen som gir bedre lyd enn de originale. Men jeg har ikke greie på dette, og vil derfor ha noe som bare kan byttes rett ut.

Tips anyone?

EDIT: Vil gjerne kjøpe en "stor" høyttaler til døren dersom noen har liggende. Original eller ikke. Send pm

finnes vel ikke 8 høytalere? er vel enten 6 eller 10 i en E-46 :roll:

Sorry OT: men enda en BMW råner i tønsberg?? hvorfor vet ikke jeg hvem du er?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...