AcE3k Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Her er noen bilder av min 528IA. Er såfall kjempe fornøyd med bilen.Bruker litt mye bensin og dekk eneste. Det der er den fineste E39 jeg har sett noen gang, så clean og enkel, men alikevel så sint og... GROM!! Skulle bare vært shadowline da *misunnelig* har du interiørbilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Et par bilder av min... Så grom er den da ikkje men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Vanskelig å finne penere E39 enn dette her. http://www.users.qwest.net/~rrenaldi20/M5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Her er noen bilder av min 528IA. Er såfall kjempe fornøyd med bilen.Bruker litt mye bensin og dekk eneste. Fin bil! Hva slags frontfanger det du har? Er en Rieger front. Men skal bytte den ut med M5 front, blir litt for lav med den Rieger fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Her er noen bilder av min 528IA. Er såfall kjempe fornøyd med bilen.Bruker litt mye bensin og dekk eneste. Det der er den fineste E39 jeg har sett noen gang, så clean og enkel, men alikevel så sint og... GROM!! Skulle bare vært shadowline da *misunnelig* har du interiørbilder da? Kan legge inn noen interiørbilder senere ja. Er ikke helt sikker på om jeg vil ha shadowline lister, skal legge film på rutene og da syns jeg at det er litt pent med cromlister og mørke vinduer. Men har ikke helt bestemmt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vanskelig å finne penere E39 enn dette her.http://www.users.qwest.net/~rrenaldi20/M5.html den der var helt rå. den digga jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er en Rieger front. Men skal bytte den ut med M5 front, blir litt for lav med den Rieger fronten. Jeg synes den fronten din er rå, og de felgene er lekre på e39 (som nevnt før). jeg ville også gått for shadowlinelister for den helt svarte looken. Ang. Maze sin gamle: Hvordan kan noen få seg til å bytte ut de breytonfelgene med upassende tsw(?) felger?!? Og hvordan kan han skrive dette: "Bilen bærer INGEN preg av km-standen!(Kun brukt til pendling mellom Arendal og Kristiansand)" samtidig som han sier det er 3 eiere av bilen? Det vil jo gå fram av papirer hvor lenge han har hatt den, og mesteparten av årene har den jo vært kjørt av andre... Har disse også pendlet denne distansen? merkelig... og denne: http://www.users.qwest.net/~rrenaldi20/M5.html, fy satan for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ja kjempe fin bil dette... http://www.users.qwest.net/~rrenaldi20/M5.html#Rear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ja det der tror jeg må være den peneste E39'n jeg har sett!! Helt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Frekke interiørdetaljer også Var dashbord i skinn en standard opsjon til e39 (eller e39 m5)? Så jo NOE eksklusiv ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Skinndashbordet kunne også leveres på vanlige E39er og omfattet også andre dørbekledninger, setesømmer og konsoller. Har sett det blandt annet i en topputstyrt 540 og noen andre eksemplarer. Er skikkelig stilig med sømmen rundt instrumentene osv. Alpina hadde også et par råe interiørforslag med skinnkledt dashbord. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Fy skamme seg hvor grom den M5'en var... Den var kanskje ikke den sinteste jeg har sett(en følge av at han, heldigvis, droppa øyelokka), men det der er virkelig pent! Jeg må si jeg falt for den bilen... Rett og slett vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Og til han som lurte på hvorfor folk bytter fra e39 til e46... Svaret er vel veldig individuelt, men i mitt tilfelle var det rett og slett fordi jeg vil prøve mer! E39 var etter min mening en svært vellykket utgave av BMW's 5-serie, og å eie en var, for meg, kjempe stas! Men likevel har man alltid i bakhuet at det er jo alltis andre biler som stiller omtrent på lik linje, og det er jo spennede å prøve noe nytt! Men det er som du sier... Du verden hvor mye mer bil en e39 er, kontra en e36/46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Men det er som du sier... Du verden hvor mye mer bil en e39 er, kontra en e36/46! Helt enig!!! E39 er en lekker BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå