jimc Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Da har jeg kjøpt meg en 2007 modell Audi A6 2,0 TDI MLT Avant S-Line.. Phantomsort perleeffekt med følgende utstyr: Phantomsort metallic Multitronic S-Line sportspakke Plus S-Line eksteriør pakke Navi MMI High + TV Alarm Adaptive Cruicecontrol Adaptive Bi-Xenon lys Bakluke som lukkes og åpnes automatisk Parking system Advanced Klima De luxe plus Webasto Elektrisk innklappbare speil Bagasjeromspakke Festesystem + endel småtterier til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 høres ut som en mektig fin bil med masse bra utstyr , men har den ikke quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Nei, 2,0 TDI`en på A6 har ikke Quattro, men 2,7.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Multitronic Bakluke som lukkes og åpnes automatisk Parking system Advanced Er det en handicapbil? Sorry, men jeg måtte bare benytte sjansen til å trekke litt i en Audi-eier.. Egentlig synest jeg dette er utrolig flotte biler. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gjeeeeeeeesp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Veldig sterk og god motor i alle fall. Høres ut som en dass, men det gjør jo de fleste diesel-motorer ( også mange fra BMW) Jeg håper virkelig du bestilte partikkelfilter da det ikke er standard. Så trist å se en fin og dyr bil spy ut masse sort røyk. ikke noe hyggelig. Gratulerer med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Veldig sterk og god motor i alle fall. Høres ut som en dass, men det gjør jo de fleste diesel-motorer ( også mange fra BMW) Jeg håper virkelig du bestilte partikkelfilter da det ikke er standard. Så trist å se en fin og dyr bil spy ut masse sort røyk. ikke noe hyggelig. Gratulerer med bil. , Dieselpartikkelfilter har blitt standard for 2007 modellene fra Audi, ihvertfall på A6 etter det jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den er iaf penere enn X3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gratulerer med en fin bil... ... Audi A6 er et fornuftig alternativ til BMW 5-serie... iallefall her i Danmark der f.eks A6 Avant 2.0 TFSI er over 80000 kroner billigere enn E61 523i. BMW´s alternativ med en strupet rekkesekser er i mine øyne ikke verdt så mange ekstra kroner. Audi A4 Avant 1.8 Turbo koster 55000 kroner mindre enn E91 320i... altså i tillegg til at den har 163 HK og 225 Nm ved 1950 rpm... og standard 16" alufelger. BMW E91 320i leveres standard med stålfelger og den har kun 150 HK og 200 Nm ved 3600 rpm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gjeeeeeeeesp! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gjeeeeeeeesp! +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den er iaf penere enn X3 Det var en merkelig sammenligning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jøss, du skifter biler ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Gjeeeeeeeesp! slenger meg med på den jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå