bmwmsport Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Heisann Jeg og Fredrik var på en liten foto-runde i vår flotte by Århus idag: Kommentarer ønskes (Den svarte er forøvrig tilsalgs... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 vakkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Skideflott og TØFt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ah... To nydelige E46'er! Hadde ikke den sorte vært diesel, hadde jeg vært interessert. Men ClubSport'en derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Fine biler. Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Ja takk, begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Takk takk alle Diesel er jo ikke å forakte det heller. Godt skyv for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 To flotte eksemplarer av E46! Er touringen til salgs? Lønner seg kanskje å vente til over nyttår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 kozlig å våkne til dette synet på mårran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Veldig bra bilder dette. Pene biler. Endelig en photoshoot der bilene ikke bare blir parkert på en gressflekk. Sist jeg sjekket var det ikke mange biler som, hører til på enga. Må finne meg et sandtak for å ta noen bilder selv, men her forerakk jeg bilene med de små husene i bakgrunnen. Dette var en grei måte å våkne opp på. Nye bilder i morgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Moro å kjøre litt rundt for å finne mer eller mindre egnede steder og ta bilder ble litt fort og gæli igår, men det ble da ganske så bra Nye bilder imorgen? hehe.. det spørs nok, da det er mørkt omtrent når vi er ferdige på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Lekkert folkens, takk for fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Se her ja... dette var mange fine bilder fra Jylland´s hovedstad... ... Det er en fin by vi bor i... og flere nordmenn burde uten tvil ta turen både til Århus og til Koed... "Fredrik" er forøvrig ikke meg... og vi er dermed minst to nordmenn i Århus med den norsk/svenske varianten av det danske kongenavnet Frederik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hehe, stemmer det Fredrik! Det er en lækker by det her Og til R. Andersen, bilen er tilsalgs ja.. Om det var avgiftsendringen ved nyttår du tenkte på, så ville det forbause meg om det utgjør mer enn 5-6.000kr på en sånn bil brukt...!? Om det da i det hele tatt blir billigere, siden den har handikap-gir... Hjelper jo uansett meg fint lite nå.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 "Fredrik" er forøvrig ikke meg... og vi er dermed minst to nordmenn i Århus med den norsk/svenske varianten av det danske kongenavnet Frederik... som jo er den riktige måten å skrive det på men har du en god uttalelse på det? danskene skjønner jo ikke hva jeg heter uten at jeg mumler.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå