Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det er det også, men dessverre ikke når det gjelder biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fredrik; Du sier noe Da måtte det være genialt for K. Halvorsen og Co og flytte nedover... Og fått alle borgelige skandinaver i ett land (Norge) . Så kunne colaen min heller gått opp noen kr så lenge jeg kjørte i en BMW med M3 logo på bakluka. .. en liten overdrivelse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 nydelige biler !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fredrik; Du sier noe Da måtte det være genialt for K. Halvorsen og Co og flytte nedover... Og fått alle borgelige skandinaver i ett land (Norge) . Så kunne colaen min heller gått opp noen kr så lenge jeg kjørte i en BMW med M3 logo på bakluka. .. en liten overdrivelse ja En av årsakene til at kostnadsnivået generelt er lavere i Danmark enn i Norge er at den danske økonomien er mer liberalisert enn den norske. Så... det er nok en bedre ide om Halvorsen & Co blir værende i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Her kan dere se hvor "ille" dansken har det, ihvertfall hvis de ser etter ny BMW. http://www.bmw.dk/nybil/sammenlign/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Her kan dere se hvor "ille" dansken har det, ihvertfall hvis de ser etter ny BMW. http://www.bmw.dk/nybil/sammenlign/default.asp Danske nybilpriser er tragiske, men konkurransen mellom bilmerkene har hard og det har medført alternative priser på f.eks den nye 3-serien. E90 320i koster normalt 478000,- kroner, men selges typisk for 429000,- kroner minus evt. rabatter. Ingen ved sine fulle fem betaler veiledende pris for en bil i Danmark, men det er allikevel ingen tvil om at den danske stat er alt for grådig når det gjelder bilavgifter. Det meste annet er imidlertid billigere i Danmark enn i Norge... så alt i alt er det deilig å være norsk i Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå