bmwdude Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg legger ut tråden for en fra vest agder her jeg http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1275829 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 skal dette være en spøk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 heheh,,, nei faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 en klasse i sinn egen stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 skal dette være en spøk?? vær så snill å drite i å skrive OT innlegg?har dårlig samvittighet til og med for at jeg skriver dette...det er nok salgstråder som har blitt ødelagt allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Denne bilen er ikke en spøk, har sett den i real life... Jeg synes ikke den er spesiellt pen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Smak og behag, synes den så ganske gjennomført ut til å være en mye stylet bil jeg da .. Fint at ikke alle lar seg trykke ned av den rappkjefta og ofte usaklige orginalpurken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 skal dette være en spøk?? vær så snill å drite i å skrive OT innlegg?har dårlig samvittighet til og med for at jeg skriver dette...det er nok salgstråder som har blitt ødelagt allerede Jekk deg ned, hvis dette ER en salgstråd er den elendig! Hvor står det at denne er til salgs?!? Det skal evt stå øverst under Tema! - trodde de som skulle selge var litt mer proffe enn som så...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Salgsforumet er ikke til utdritingstråder og tråden blir derfor stengt. Hvis trådforfatter derimot kjenner bilens eier og/eller har en annen relasjon til bilens eier som gjør at tråden skal oppfattes som seriøs... kan han evt. sende meg en PM... så får vi kikke på saken sammen. Jeg kan evt. være behjelpelig med å forfatte en seriøs og ryddig salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg