sondre Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg vurderer å få montert solfilm på side ruter og bakrute på min e39 touring, er det noen som vet om noen i Oslo området som kan gjøre jobben profft og billig (til hvilken pris)? Noen tips om hvor mørke de bør være (skal kunne se ut av dem fra innsiden) brukes som familiebil og skal skjerme jenteungen på 1 år + fra sjenerende sol uten å bruke sånne teite solskjermer med sugekopper på vinduet... Hadde solgardiner i den forrige e39'en, men desverre var det ikke på den jeg har nå Hilsen Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 http://solfilmsgruppen.no/viewProdCat.a ... ainKatID=1 Dissa skal være bra folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fleste bilglassfirma utfører dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Oki, noen ide om hva det ca. koster ev. hva jeg maks bør gi? 2000 - 5000 - 10000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 10.000 er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 BA Bilglass på Torshov. mener jeg fikk pris på 3500kr trur jeg når jeg skulle sote rundt hele (det som er lovlig) på min E39 Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er et firma her i byen som driver med solfilm,og de tar 1000 lappen pr vindu. husker ikke navnet på firmae men kan sjekke opp. tror di også driver og reiser landet rundt på oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 irriterende at slikt skal være så fryktelig dyrt i forhold til f.eks USA. rundt $100-200 for hele sulamitten koster det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Uffja $$$$ vet ikke om jeg gidder å bruke 10 laken - føler ikke at det er verdt det - har jo allerede tonede glass ... Jeg skal sjekke opp BA Bilglass og får ta det derfra. USA er desverre litt langt unna tar vel et par mnd. med frakt (båt) tur retur og da går vel vininga opp i spinninga for en humor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 BA Bilglass ga et tilbud på 4000,- (20% gradering eller noe - de mente det var penest) for sidedører bak, sidebakvinduer og bakrute. Tror jeg går for det, skal bare sjekke en til (PitStop Bilpleie på Rud) skal uansett en tur i området på fredag så da svinger jeg innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Takk til Even Tveter for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Solfilmeksperten skal være på Autofilmessa som arragngeres på Hellerudsletta. Det er alltid messetilbud på slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 oslo bilglass på gjelleråasen er flinke de tok bilen min og jeg er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg betalte 4000,- for soting av 7 ruter på touringen min. Det var riktignok en spesialpris, og han som gjorde det sa han brukte å ta 5000,- til vanlig, for en slik jobb. Dette var riktignok i Molde, men mener han bruker å jobbe i Oslo med jevne mellomrom. Er veldig fornøyd med resultatet, og synes det er passe mørkt. Skal prøve å sjekke opp fabrikat og sotingsgrad, mener jeg har en garantilapp her ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Var visst 20% gradering på sotinga mi også. Fikk 5 års garanti på solfilm og installasjon. Men høres jo bra ut det tilbudet du fikk på BA Bilglass da! Jeg synes ikke 4 lapper er ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå