Gå til innhold

Solfilm - Oslo området

sondre
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å få montert solfilm på side ruter og bakrute på min e39 touring, er det noen som vet om noen i Oslo området som kan gjøre jobben profft og billig (til hvilken pris)?

Noen tips om hvor mørke de bør være (skal kunne se ut av dem fra innsiden) brukes som familiebil og skal skjerme jenteungen på 1 år + fra sjenerende sol uten å bruke sånne teite solskjermer med sugekopper på vinduet... Hadde solgardiner i den forrige e39'en, men desverre var det ikke på den jeg har nå :cry:

Hilsen Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uffja $$$$ vet ikke om jeg gidder å bruke 10 laken - føler ikke at det er verdt det - har jo allerede tonede glass :cry:...

Jeg skal sjekke opp BA Bilglass og får ta det derfra.

USA er desverre litt langt unna tar vel et par mnd. med frakt (båt) tur retur og da går vel vininga opp i spinninga :lol:

for en humor... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BA Bilglass ga et tilbud på 4000,- (20% gradering eller noe - de mente det var penest) for sidedører bak, sidebakvinduer og bakrute.

Tror jeg går for det, skal bare sjekke en til (PitStop Bilpleie på Rud) skal uansett en tur i området på fredag så da svinger jeg innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4000,- for soting av 7 ruter på touringen min.

Det var riktignok en spesialpris, og han som gjorde det sa han brukte å ta 5000,- til vanlig, for en slik jobb. Dette var riktignok i Molde, men mener han bruker å jobbe i Oslo med jevne mellomrom.

Er veldig fornøyd med resultatet, og synes det er passe mørkt.

Skal prøve å sjekke opp fabrikat og sotingsgrad, mener jeg har en garantilapp her ett sted.

Bilde_174.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...