Tore Diesel Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Tore Diesel, dette er for din skyld. Jeg advarer bilen er våt, møkkete og ser ikke ut! det er nesten flaut å legge ut bilder men, får håpe at ikke alt for mange ser på dem Takk for det Sondre Du får trøste deg med det at bilen min er akkurat like skitten som din for øyeblikket, og faktisk med akkurat samme triste felgene også Ser jo greit ut på avstand da, og du kommer sikkert til å komme mer og mer over at det er i boble her og et hår der. Men vet godt hvor irriterende dette er i starten. Hadde jeg hatt hvite blinkers på min nå, så kunne de vært twins! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hehe, tiden leger alle sår blir det sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilleindianer Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Prøv www.solfilmsenteret.no Di gjorde en kul jobb på golf`n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg har en meget dyktig kar i Drammen som driver privat. Han skal ta min e60. Ruter på for og bakdører samt bakrute. Pris: 4000,-kr. Han har allerede gjort en meget god jobb på alle interiørlistene mine han har foliert i Carbonfiberlook. Når jobben er gjort på rutene skal jeg legge ut bilder, så kan dere avgjøre om han er et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Finnes det regler for hvor mørke vinduene på dørene fremme kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ja. Originalglassene er i henhold til en eller annen amerikansk standard tror jeg? Det uansett ikke lov å ettermontere solfilm på sidevinduene fremme i Norge. Alt bak B-stolpen er lov.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 kingb her på forumet hadde en som kom "hjem" til han og la på film, det så veldig veldig bra ut! les i tråden hans så finner du nummer og hele pakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå