Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tore Diesel, dette er for din skyld. Jeg advarer bilen er våt, møkkete og ser ikke ut! det er nesten flaut :oops: å legge ut bilder men, får håpe at ikke alt for mange ser på dem :wink:

Takk for det Sondre :)

Du får trøste deg med det at bilen min er akkurat like skitten som din for øyeblikket, og faktisk med akkurat samme triste felgene også :lol:

Ser jo greit ut på avstand da, og du kommer sikkert til å komme mer og mer over at det er i boble her og et hår der. Men vet godt hvor irriterende dette er i starten.

Hadde jeg hatt hvite blinkers på min nå, så kunne de vært twins! hehe!

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 years later...
Skrevet

Jeg har en meget dyktig kar i Drammen som driver privat. Han skal ta min e60. Ruter på for og bakdører samt bakrute. Pris: 4000,-kr. Han har allerede gjort en meget god jobb på alle interiørlistene mine han har foliert i Carbonfiberlook. Når jobben er gjort på rutene skal jeg legge ut bilder, så kan dere avgjøre om han er et alternativ.

Skrevet

Ja. Originalglassene er i henhold til en eller annen amerikansk standard tror jeg?

Det uansett ikke lov å ettermontere solfilm på sidevinduene fremme i Norge. Alt bak B-stolpen er lov..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...