R Andersen Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 E92 i Alpina hvit ser jævlig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette er noe jeg vil eie en gang! Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 En hvit e92 kunne gjerne stått i garasjen min ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Felgene på det nederste bilde var feite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Endelig kommer Banglemann´s design til sin rett når det gjelder 3-serien... ... Hvite BMW´er har alltid vært fine, men ulempen med denne fargen... utover at den er vanskelig å holde ren... er at forskjeller i panelåpningene vises tydelig. På bildene ser man dette tydelig under A-stolpen... hvit fremhever alle kontrastfarger... også skygger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Nydelig . Ser utrolig bra ut dette, E92 blir flottere og flottere for hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Endelig kommer Banglemann´s design til sin rett når det gjelder 3-serien... ... Hvite BMW´er har alltid vært fine, men ulempen med denne fargen... utover at den er vanskelig å holde ren.. Mange farger som er utrolig mye mer krevende enn hvit. Skjolder er f.eks et fremmedord på hvite biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå