ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei alle sammen! Til juleferien drar jeg ned til Tyskland for å hente BMW 316i compact'en. Vurderte først å kjøpe en 320i coupe, men siden fetteren kom på at jeg kunne få bilen hans og kun betale avgifter her, så sa jeg ja. Har prøvekjørt bilen i sommer, og bilen er ingenting å utsette for. Den er kun kjørt 95000km, bilen blir sendt inn til bmw fabrikken for overhaling av diverse deler, da fetteren min jobber der og han får det gjort på null komma niks. Siden jeg studerer nå så blir ikke bilen hentet før til juleferien. Derfor planlegger jeg nå å vurdere styling til bilen. Vil gjerne ha forslag hva jeg kan gjøre bilen stiligere. Har vurdert å sette på angel eyes, lexus baklykter, soting av rutene eller solfilm og nye felger. Dette blir min første bil, så jeg har ikke mye peil på styling. Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Drop lexus lyktene, det er ikke pent... På ett tidspunkt vil du angre med lexus på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Såpass ja. Har vært i Tyskland mange ganger nå, og lexus baklykter på compact jeg har sett er råe. Men kanskje det er smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 senkesett,hvite blinkers,fine felger,m3 front...støtter det at du skal droppe lexuslykter....kansje et forslag å kjøpe stylingen og montere i tyskland, slik at du får det mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jepp, alt styling vil foregå i Tyskland. Lexusbaklykter dropper jeg, dere vet jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...