ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei alle sammen! Til juleferien drar jeg ned til Tyskland for å hente BMW 316i compact'en. Vurderte først å kjøpe en 320i coupe, men siden fetteren kom på at jeg kunne få bilen hans og kun betale avgifter her, så sa jeg ja. Har prøvekjørt bilen i sommer, og bilen er ingenting å utsette for. Den er kun kjørt 95000km, bilen blir sendt inn til bmw fabrikken for overhaling av diverse deler, da fetteren min jobber der og han får det gjort på null komma niks. Siden jeg studerer nå så blir ikke bilen hentet før til juleferien. Derfor planlegger jeg nå å vurdere styling til bilen. Vil gjerne ha forslag hva jeg kan gjøre bilen stiligere. Har vurdert å sette på angel eyes, lexus baklykter, soting av rutene eller solfilm og nye felger. Dette blir min første bil, så jeg har ikke mye peil på styling. Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Drop lexus lyktene, det er ikke pent... På ett tidspunkt vil du angre med lexus på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Såpass ja. Har vært i Tyskland mange ganger nå, og lexus baklykter på compact jeg har sett er råe. Men kanskje det er smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 senkesett,hvite blinkers,fine felger,m3 front...støtter det at du skal droppe lexuslykter....kansje et forslag å kjøpe stylingen og montere i tyskland, slik at du får det mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jepp, alt styling vil foregå i Tyskland. Lexusbaklykter dropper jeg, dere vet jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 maze(på forumet her) har en ganske fin compact...kan jo bruke den som en slags mal. det er det folk har anbefalt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 når det gjelder baklykter til compact E-36 er det utallige varianter. du kan jo velge og vrake hvis du sjekker litt rundt. syns ikke lexus lykter er noe fint, men har sett noen skikkelig rå lykter til den gamle compacten. baklykter er jo vesentlig for å få en tøff "look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvit compact med full m styling er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Skal forsatt beholde BMW profilen, så jeg skal ikke operere compacten helt med styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvit compact med full m styling er pent Kunne ikke vært mer enig. Mangler riktignok M-tech bakfanger og speil men ellers skulle det meste være på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Du har en fin bil Frode... ... Det er forøvrig artig å registrere hvordan E36 Compact har fått en renessanse over 6 år etter at den gikk ut av produksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Takk for det! Det er også artig å se at hvite biler begynner å bli populære igjen. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 syns ikke compact er så ille uten m3 front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 når det gjelder styling, KEEP IT CLEAN! Original Bmw M3 styling, med pene felger og litt senking, er alt som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducky Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 når det gjelder styling, KEEP IT CLEAN! Original Bmw M3 styling, med pene felger og litt senking, er alt som skal til Jepp, vurderer dette. Skal ha angel eyes, solfilm på bakrutene, nye alufelger, M3 front og en bakrute spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå