Gå til innhold

Ny bil.. Forslag til styling av E36 316i Compact

ducky
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Til juleferien drar jeg ned til Tyskland for å hente BMW 316i compact'en.

Vurderte først å kjøpe en 320i coupe, men siden fetteren kom på at jeg kunne få bilen hans og kun betale avgifter her, så sa jeg ja. Har prøvekjørt bilen i sommer, og bilen er ingenting å utsette for. Den er kun kjørt 95000km, bilen blir sendt inn til bmw fabrikken for overhaling av diverse deler, da fetteren min jobber der og han får det gjort på null komma niks.

Siden jeg studerer nå så blir ikke bilen hentet før til juleferien. Derfor planlegger jeg nå å vurdere styling til bilen. Vil gjerne ha forslag hva jeg kan gjøre bilen stiligere. Har vurdert å sette på angel eyes, lexus baklykter, soting av rutene eller solfilm og nye felger.

Dette blir min første bil, så jeg har ikke mye peil på styling. Kom gjerne med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder baklykter til compact E-36 er det utallige varianter. du kan jo velge og vrake hvis du sjekker litt rundt. syns ikke lexus lykter er noe fint, men har sett noen skikkelig rå lykter til den gamle compacten. baklykter er jo vesentlig for å få en tøff "look" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder styling, KEEP IT CLEAN! Original Bmw M3 styling, med pene felger og litt senking, er alt som skal til :D

Jepp, vurderer dette. Skal ha angel eyes, solfilm på bakrutene, nye alufelger, M3 front og en bakrute spoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...