ErikS Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg skal ferdes endel i Oslo- området denne helgen, og jeg skal holde øyne og ører åpne. Får håpe dette ender like bra som forrige gang bimmers.no var i etteretningsbransjen........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Satans idioter! Skal holde øynene oppe på denne kanten også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Holder allerede øye med alle BMW jeg treffer på veien, så skal se ektra etter denne, men det spørs om ikke den har blitt politibil i et gammelt østblokkland. Surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Uff uff. Uheldig! Skal se ekstra godt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Daytonaviolett E36 M3(avbildet under) med reg.nr: DL17997 er i natt stjålet fra garasje på Skedsmo. Dersom noen ser bilen vennligst ta kontakt med Øivind på tlf. 91 73 12 81 eller ta kontakt med politiet.Det ble også stjålet en Opel Vectra stasjonsvogn 2004mod med reg.nr: JD36757 fra samme sted. Den bilen er champagnefarget med sotede vinduer og 18" hjul. utrolig frekke folk!! de burde stilles opp i gapestokk til offentlig beskuelse hvis de blir tatt får jo håpe at bilene blir funnet i god behold uten skader da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ser ut som jeg må ta meg en tur til Oslo.. Ta med riktig bil denne gangen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ta med riktig bil denne gangen da! Øy, ikke mobb Passelat`n min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 bilen står vel sikkert inne i en conteiner eller noe sånnt. blir vel sikkert vanskelig å finne igjen PGA laber innsats av purken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Dette er vel den tredje m3'en må ikke lang tid som har blitt stjålet (og postet her). Var vel 2 e30 m3 for ikke lenge siden? Skulle ikke forundre meg om det er samme ligaen. De fant jo ikke den med sporing på engang... Her lukter det planlagt lang vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvordan fikk de start på disse bilene da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Selv om politiet er slappe, så er jo bimmers folket her for å hjelpe.. Ser jeg den på Toten skal jeg si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Skikkelig dårlig gjort!! Bare å ta frem balltreet om tjuvene blir observert! Håper bilen blir funnet i god behold...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvordan fikk de start på disse bilene da ? Innbrudd i rekkehuset, mens de sov i en annen etasje så har tyvene tatt alt de fant av nøkkler inkl husnøkklene. De har også tatt med seg nøkkler til en tredje bil,men den sto igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Satan så frekk de jævla tjuvraddan e blidd Man sku ha fådd tak i de jævlan å lært dem folkeskikk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå