Fredrik Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 hmmm.... nå blir jeg redd og! jeg bor i rekkehus, i skedsmo, og har en M3 stående ute! skal selvfølgelig følge med jeg og! ja, nå har du jo meldt fra om at det står en m3 ute på skedsmo, så du for følge med på bilen din også.. kan jo hende de sitter her og leser.. den infoen står faktisk i til venstre her og! ja.. men ikke at den står ute Husk at dette er et offentlig forum og at svake sjeler også skriver/leser her inne. Jeg ville ikke ha fortalt/skrevet hvor jeg bor hvis jeg bodde på et så lite sted som Skedsmo... spesielt ikke hvis jeg hadde en M3 eller en annen bil mange drømmer om å kjøre/selge. Husk også på at nummerskilt er avslørende... likeledes stort og smått dere evt. skriver om her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 folk som har dyre biler, koffor ikkje investeri et gps gjennfinningssystem? hvem har sagt at jeg ikke har det da? + dobbel startsperre! +at jeg ser bilen fra hvert vindu i huset + alarmen hyler ubegripelig høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 jeg har ingeting jeg, kom å stjel den, så skal vi se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vi får håpe at bilen ikke ender opp som terrorbombe i Irak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 for de som har problemer med dansk: http://www.bt.no/innenriks/article307782.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 folk som har dyre biler, koffor ikkje investeri et gps gjennfinningssystem? En av de forrige som ble stjålet hadde gps gjenfinning, men de fikk ikke noe signal fra den, så den var vel enten funnet og koblet fra, eller så var de raske med å få bilen i en trailer og langt vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kor får ein kjøpt gps sporingssystem? Kan eg få spora den via telefonen min da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kor får ein kjøpt gps sporingssystem? Kan eg få spora den via telefonen min da kanskje? Drømmer du om litt action som Oberinspektor Stephan "Hylland" Derrick ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kor får ein kjøpt gps sporingssystem? Kan eg få spora den via telefonen min da kanskje? http://www.guardsystems.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Track guard fungerer sikkert like bra som alle de andre på markedet. Vi har valgt If tracker på våre biler,men det er først og fremst fordi IF har en meget gunstig veteran forsikring,og at IF tracker koster 3990 for tre år med istallasjon enn 2400,- i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kansje den ender sine dager med ett kjempesmell i irak? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134845 er jo en kjennsgjerning at de dyra der stjeler... men høres nesten ut som et random biltyveri da hvis de brøt seg inn i huset først...kan tenke meg det ble krangel om hvem som skulle kjøre hva da de kom ut i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Tror folk som driver med slike ting er profesjonelle folk. Sitter og leser på forum, finner ut når folk er på jobb, når de sover osv. Så bestiller de plass på en båt eller noe, lakkerer om bilen evt skrur den i deler fort som f og sender den av gårde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ingen som har hørt eller sett noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 fans folk! at dem ikke kan la vær! forsikringen går ikke akkurat ned... også er det utrolig surt for kompisen din! Føler med han! holder selvsagt øyne og øre oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Tror folk som driver med slike ting er profesjonelle folk. Sitter og leser på forum, finner ut når folk er på jobb, når de sover osv. Så bestiller de plass på en båt eller noe, lakkerer om bilen evt skrur den i deler fort som f og sender den av gårde.. Det er faktisk ganske sikkert at du har helt rett i den uttalelsen. Vi vet at bl.a politiet leser i dette og tilsvarende fora... så hvorfor skulle ikke profesjonelle banditter også gjøre det. Med litt taktisk sondering her inne, på google og relevante databaser er det utrolig hva man kan finne ut om folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå