Gå til innhold

ETTERLYSNING:E36 M3 stjålet på Skedsmo.GJENFUNNET!

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm.... nå blir jeg redd og! jeg bor i rekkehus, i skedsmo, og har en M3 stående ute! :uh: skal selvfølgelig følge med jeg og!

ja, nå har du jo meldt fra om at det står en m3 ute på skedsmo, så du for følge med på bilen din også.. kan jo hende de sitter her og leser..

den infoen står faktisk i til venstre her og!

ja.. men ikke at den står ute ;)

Husk at dette er et offentlig forum og at svake sjeler også skriver/leser her inne. Jeg ville ikke ha fortalt/skrevet hvor jeg bor hvis jeg bodde på et så lite sted som Skedsmo... spesielt ikke hvis jeg hadde en M3 eller en annen bil mange drømmer om å kjøre/selge. Husk også på at nummerskilt er avslørende... likeledes stort og smått dere evt. skriver om her inne... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

folk som har dyre biler, koffor ikkje investeri et gps gjennfinningssystem?

En av de forrige som ble stjålet hadde gps gjenfinning, men de fikk ikke noe signal fra den, så den var vel enten funnet og koblet fra, eller så var de raske med å få bilen i en trailer og langt vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Track guard fungerer sikkert like bra som alle de andre på markedet.

Vi har valgt If tracker på våre biler,men det er først og fremst fordi IF har en meget gunstig veteran forsikring,og at IF tracker koster 3990 for tre år med istallasjon enn 2400,- i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk som driver med slike ting er profesjonelle folk. Sitter og leser på forum, finner ut når folk er på jobb, når de sover osv. Så bestiller de plass på en båt eller noe, lakkerer om bilen evt skrur den i deler fort som f og sender den av gårde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk som driver med slike ting er profesjonelle folk. Sitter og leser på forum, finner ut når folk er på jobb, når de sover osv. Så bestiller de plass på en båt eller noe, lakkerer om bilen evt skrur den i deler fort som f og sender den av gårde..

Det er faktisk ganske sikkert at du har helt rett i den uttalelsen. Vi vet at bl.a politiet leser i dette og tilsvarende fora... så hvorfor skulle ikke profesjonelle banditter også gjøre det. Med litt taktisk sondering her inne, på google og relevante databaser er det utrolig hva man kan finne ut om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...