-Martin- Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Heisann... har nettop kjøpt meg en E36 320i 1994mod. Når jeg vrir om tenninga så kommer det opp mange små farge ruter under triptelleren hvor det står oil check ellerno i enden. hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 dette displayet viser når du skal ha oljeservice men jeg personlig følger ikke dette på min. kjører 7500km mellom hver oljeservice og skifter filter hver 15000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ok. nå har alle de grønne lampene sluttet å lyse så er det bare en orange og en rød igjen. Er det på tide med olje skjift da tar jeg ikke helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 ok. nå har alle de grønne lampene sluttet å lyse så er det bare en orange og en rød igjen.Er det på tide med olje skjift da tar jeg ikke helt feil? Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 okay... noen som har anelse om ca. hvor mye det koster ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Gjør det selv. Olje og filter kan du komme ned på ca 250kr for ei skikkelig billig olje, anbefales ikke da. Kjøp ei god olje og et vanlig olje filter, det blir ca 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vil du ha stempel i serviceheftet? Det billigste er og skifte selv, men får da dog ingen stempel i serviceheftet. Et verksted bruker kanskje 0.5-1 time på dette, så ca 1500 med stempel i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Bor du i Oslo området kan du stikke på Oljeskiftexpressen Jeg betalte 1300 for olje og oljefilter, Mobil1. Gjort på 20 min. ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå