e46320dat Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ble fan meg utsatt for en Hit and run idag....Parkerte utenfor ett kjøpesenter og da jeg kom ut var det en feit stripe på venstre side a spoiler, pyntelist og lyktespyler! Bli vel ett par tusinger å fixe. D finns fan ikke verre folk enn de som stikker av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Velkommen til klubben. Kosta meg 6000 i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 ARRRGHH!!! Så kjipt da?! Skjedde lignende med mora mi i dag! Gammal kjerring som begynte å rygge i et kryss og ikke reagerer på burta i bånn. Der står "mamman" min med bil foran som rygger og en stk Volvo oppi ræva på Maztangen sin. Slapp billigere unna enn deg da, kun et jævlig innklemt skilt. Forklaringen til røya var at hun skulle slippe til bussen som skulle inn på den samme vegen! Og det er nesten GARANTERT et kvinnfolk som har lagt over for tidlig og forsynt seg av lakken din...de kan faen ikke kjøre bil, og jeg er veeeldig trangsynt når det gjelder kvinner bak rattet... BURN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det er ikke noen kameraer utenfor kjøpesenteret da? Kjenner en som fant den skyldige pga av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 ARRRGHH!!! Så kjipt da?! Skjedde lignende med mora mi i dag!Gammal kjerring som begynte å rygge i et kryss og ikke reagerer på burta i bånn. Der står "mamman" min med bil foran som rygger og en stk Volvo oppi ræva på Maztangen sin. Slapp billigere unna enn deg da, kun et jævlig innklemt skilt. Forklaringen til røya var at hun skulle slippe til bussen som skulle inn på den samme vegen! Og det er nesten GARANTERT et kvinnfolk som har lagt over for tidlig og forsynt seg av lakken din...de kan faen ikke kjøre bil, og jeg er veeeldig trangsynt når det gjelder kvinner bak rattet... BURN Så så så, her var det sterke meninger Husk at kvinnene står for alle småbulkene, mens mennene sørger for kondemneringene...eller var det ikke det vi fant ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Og det er nesten GARANTERT et kvinnfolk som har lagt over for tidlig og forsynt seg av lakken din...de kan faen ikke kjøre bil, og jeg er veeeldig trangsynt når det gjelder kvinner bak rattet... BURN Så så så, her var det sterke meninger Husk at kvinnene står for alle småbulkene, mens mennene sørger for kondemneringene...eller var det ikke det vi fant ut ? Samme skjedde med fattern sin MB utenfor butikken i går. Han kom gående med bæreposer utfra butikken da han ser et kvinnemenneske rygger rett i fronten på hans bil uten å bremse for deretter å bare kjøre videre uten å sjekke evnt skader. Han slapp heldigvis billig unna da skiltplaten og skiltet tok imot smellen og det ikke koster allverdens. Det er mer det at hun ikke engang hadde gått ut av bilen for å sjekke Når det er sagt så har jeg også sett noen menn og unggutter gjøre det samme oppover årene. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Forskjellen er at de fleste menn skjønner på forhånd når det er for trangt, det er bare en naturlig følelse! Kvinner på sin side har erfaring fra fødsel, og vet at en større ting kan få plass i en liten åpning, og de tror at dette er riktig å gjøre i alle situasjoner, selvom det gjør vondt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kvinner på sin side har erfaring fra fødsel, og vet at en større ting kan få plass i en liten åpning, og de tror at dette er riktig å gjøre i alle situasjoner, selvom det gjør vondt!!! Hehe, god forklaring. Hør min historie før dere begynner å riste... Jeg var ute å lufta E90 ifjor vinter, så kom det en loser å kjørte ut fra et kryss, så til venstre mens han kjørte til høyre... Der var det plass til en bil... Det gikk som det måtte gå, bilen min var 1 mnd gammel, jeg holdt på å kald kvele han. skader for 22.000.- Forsikringen dekte det, ikke noe problem, men ny bil følelsen forsvant fort... Dessuten så er det ikke gjort 100% bra arbeidet, så det syns den dag idag, utrolig irriterende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 ja det er noen i trafikken som observerer like bra som en hest med "skylapper"? sånne som hindrer sidesyn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Dessuten så er det ikke gjort 100% bra arbeidet, så det syns den dag idag, utrolig irriterende!!! Hvis det ikke var din skyld, så hadde jeg aldri tatt i mot bilen før jeg var 100% fornøyd! Ble selv påkjørt for mang år siden, og bilen var inne til lakkering 3 ganger før jeg godkjente bilen. Lakkerer`n var rimelig lei meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Dessuten så er det ikke gjort 100% bra arbeidet, så det syns den dag idag, utrolig irriterende!!! Hvis det ikke var din skyld, så hadde jeg aldri tatt i mot bilen før jeg var 100% fornøyd! Ble selv påkjørt for mang år siden, og bilen var inne til lakkering 3 ganger før jeg godkjente bilen. Lakkerer`n var rimelig lei meg.. Jeg må si meg helt enig her. Hadde aldri godtatt at bilen ikke er 100% etter retting og lakkering i dette tilfellet. Men det er kanskje litt sent nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Enig med dere, sist måned hadde jeg bilen til lakkering og det ble ikke bra før etter 3. forsøk. Heldigvis var kontakten mellom lakkverkstedet med BMW Verkstedet jeg bruker (Arne Gulbrandsen) så det var de som måtte ta pepper'n fra meg og videreformidle det til lakkverkstedet. Skjønner bare ikke at de gidder å gjøre en dårlig jobb 2 ganger når de helt sikkert kunne greid det 100% første gang. Resultatet blir jo bare at de taper $ og jeg blir gretten - heldigvis hadde jeg lånebil (gratis) mens den var til lakkering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Dessuten så er det ikke gjort 100% bra arbeidet, så det syns den dag idag, utrolig irriterende!!! Hvis det ikke var din skyld, så hadde jeg aldri tatt i mot bilen før jeg var 100% fornøyd! Ble selv påkjørt for mang år siden, og bilen var inne til lakkering 3 ganger før jeg godkjente bilen. Lakkerer`n var rimelig lei meg.. Det som var festlig var at det var 99.5% etter rep. Etter noen mnd riktignok, så kom ripen tilbake, virket som om de bare har kamuflert det. Dessuten er eieren er rass*** Så det er ikke bare rett frem dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå