Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kjempestilig bil!Ble skikkelig fin, og den kler hjulene og alt sammen godt. Er det mørke feltet over panseret etc. originallakken eller er det også folie? Det sorte er orginal lakk. Det fine er at jeg kan ta av folien etter et par år og bilen vil framstå som ny i lakken. Etter parkering på diverse kjøpesenter ser jeg allerede merker i sidene etter tullinger uten respekt for andres biler men foilien tar av for lakkskadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det ble sinnsykt pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det ble sinnsykt pent Meget bra. Hvem har lagt folien på bilen? Kremt..du vil ikke byttelåne..har altid hatt lyst til og prøve M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dette var rått Smekker bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Tøff bil! Kult at det faktisk også er en 330ix.. Det sorte er orginal lakk. Det fine er at jeg kan ta av folien etter et par år og bilen vil framstå som ny i lakken. Får håpe du ikke får fargeforskjeller. Vet folk som har dratt av klistremerker på biler etter noen år, og fått syke fargeforskjeller som ikke en gang rubbing har tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Rå bil! De felgene der passa helt perfekt! Har du ikke lyst til å prøve 316i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Rå bil! De felgene der passa helt perfekt! Har du ikke lyst til å prøve 316i da? heh..joda.. 316 har jeg faktisk heller aldri kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Tøff bil! Kult at det faktisk også er en 330ix.. Det sorte er orginal lakk. Det fine er at jeg kan ta av folien etter et par år og bilen vil framstå som ny i lakken. Får håpe du ikke får fargeforskjeller. Vet folk som har dratt av klistremerker på biler etter noen år, og fått syke fargeforskjeller som ikke en gang rubbing har tatt. Takk I følge BMW er lakken av en type som ikke forandrer farge over tid. Uv bestandig tror jeg han sa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kjempepen bil!!! Du kan få byttelåne forgjengeren også Har E46 330xi, og med kompressorkit på vei hit i posten blir det jo faktisk litt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kjempepen bil!!!Du kan få byttelåne forgjengeren også Har E46 330xi, og med kompressorkit på vei hit i posten blir det jo faktisk litt spennende Oi..hva skjer da? Får du flere hester enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Meget pen bil. Mener jeg har sett den "live". Stod parkert på Videoverden(Mariero) for et par uker siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Meget pen bil. Mener jeg har sett den "live". Stod parkert på Videoverden(Mariero) for et par uker siden?? Stemmer, jeg leide "The toolbox murders". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Oi..hva skjer da? Får du flere hester enn meg Ja det skulle jeg tro, havner på 315HK i følge hjemmesiden til ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lekkert!!! ACS3 kittet er så riktig på E90 Vi skulle hatt sikle smily her på bimmers... Gunnar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Vi har det --> Forøvrig ble det en kul bil med folie på Men synes det mangler noe på sidene liksom... Du skulle hatt noe alla dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå