B.E.E. Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Nei, øst europere kan holde seg til det de er gode til. Hva er øst europere gode til?? Ta en titt innen lege- og ingeniør- sektoren, så finner en fort ut hva disse er gode til. Forskning og utvikling blant annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Rett og slett IDIOT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Herregud Hva var pointe med rusinga på slutten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe, Er som å se de jeg jobber med (snekkerbuksemoten) hehe, eneste polske ordet jeg kan er KURVA=Faen/helvete, som de oxo sier på filmen her:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det der er noen av de ALLER største idiotene jeg har sett! EVER! Og rusinga på slutten førte bare til at det ødelagte eksosanlegget bare blåste flammene under bilen større og vifta fremme i motorrom blåste jo bare ren oksygen (mat for flammer) rett på! Selv om det ser ut som om flammene slukker med mye luft, så kommer de sterkere tilbake når det blir slutt på lufta.. Som sagt: Større idioter har jeg aldri sett.. Tjuvgods! Det er det det er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe, dette var kult da men han kunne ikke burne skikkelig.. skjønner ikke vitsen med å ligge på sperra hele tiden. 4200 til 5800 omdreininger holder i massevis! I norge hadde du vært anmeldt for lenge siden, de andre billistene kjører forbi som om dette skulle være daglidags i polen.. men i polen er 535 en dyr bil, så synd for han at han mistet bilen. Men se hvor holdbare bmw er da! andre biler hadde tatt kvelden lenge før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe, Er som å se de jeg jobber med (snekkerbuksemoten) hehe, eneste polske ordet jeg kan er KURVA=Faen/helvete, som de oxo sier på filmen her:P Hehe, Kurva har jeg lært på jobb og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 kan høre med en på jobben om han kan oversette i morgen... begynte og og lure på hva rusinga var god for... ikke engang jeg er så dum : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Orka ikke se hele heller jeg,,,,fikk bare vondt inni meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 ka faen va det vits med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Får vondt inni meg av sånnt jeg... Er for å bruke bilen, men missbruk som det her... Idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ojj! Så ikke denne før nå, men denne var ekstrem. At han dro den på turtallssperra mens bilen sto i fyr og flamme er vell kanksje ikke det lureste vil jeg påstå Fikk vondt inni meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 dette beviser bare min teori om at polakker o.l ikke kan en dritt. helt håpløse i omtrent alle tilfeller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 I Polen har de så god råd at de spinner bmw'er til dem brenner ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Den bilen skulle vel ødelegges den dagen. For alt vi vet var den gjennomrusta i alle kriker og kroker. Trist å se.. Neppe.. en E34 535i er nok verdt en "grei" sum der nede selv om den er helt gjennomrusta. En jeg rumener jeg har pratet en del med kjøpte seg en sånn liten dritt av en Renault som de kun selger i øst-europa - han måtte bruke _hele_ lønna si i 5 år på den bilen, mens de skulle leve på konas inntekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå