Gå til innhold

Burn som om du har stjelt bilen!

Mangel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der er noen av de ALLER største idiotene jeg har sett! EVER! :evil:

Og rusinga på slutten førte bare til at det ødelagte eksosanlegget bare blåste flammene under bilen større og vifta fremme i motorrom blåste jo bare ren oksygen (mat for flammer) rett på!

Selv om det ser ut som om flammene slukker med mye luft, så kommer de sterkere tilbake når det blir slutt på lufta..

Som sagt: Større idioter har jeg aldri sett..

Tjuvgods! Det er det det er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette var kult da :P men han kunne ikke burne skikkelig.. skjønner ikke vitsen med å ligge på sperra hele tiden. 4200 til 5800 omdreininger holder i massevis!

I norge hadde du vært anmeldt for lenge siden, de andre billistene kjører forbi som om dette skulle være daglidags i polen.. men i polen er 535 en dyr bil, så synd for han at han mistet bilen.

Men se hvor holdbare bmw er da! :shock: andre biler hadde tatt kvelden lenge før.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen skulle vel ødelegges den dagen. For alt vi vet var den gjennomrusta i alle kriker og kroker. Trist å se.. :cry:

Neppe.. en E34 535i er nok verdt en "grei" sum der nede selv om den er helt gjennomrusta. En jeg rumener jeg har pratet en del med kjøpte seg en sånn liten dritt av en Renault som de kun selger i øst-europa - han måtte bruke _hele_ lønna si i 5 år på den bilen, mens de skulle leve på konas inntekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...