Ole-Fredrik Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135579 Kan ikke akkuratt si det blir kjekt å bytte til vinterdekk nei Men skal vente lengst mulig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Bedre og bytte enn å kjøre i grøfta, men klart savner sommer luggene. Bare en ting å gjøre glede seg til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har nettopp byttet jeg. Bilen ble ganske stusselig gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Her oppi nord har man kjørt i snart 14 dager med vinterlugger =) med gøy med RWD og diffbrems da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Klarte faktisk å bytte FØR snøen kom i år, gøy å få slengt ut ræva på 318'n igjen \:D/ Men den blir jo litt stusselig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er de som gleder seg til vinteren, med nye dekker og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ufff, fra 18" til 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 ja, det blir litt kjipt fra 19" til 15"... blir ganske forskjell, både å kjøre og å se på Får bare glede oss enda mer til sommern igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 jeg nekter bytte enda! kommer til og bli så stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Kjøyrte over ein fjellovergang i går. Var klink is på vegen og snø ute i kantane. Så skal nok bytte til vinterdekk før eg reise overigjen i morra Dei ligge klar ute. Men er så sørgmodig å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Bedre og bytte enn å kjøre i grøfta Ikke faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Har egentlig ikke så mye imot snøen...bortsett fra sytinga i avisa om vi med bakhjulstrekk som sladder på parkeringsplasser, og isskraping Men endelig går det ann å få skikkelige sladder på parkeringsplasser uten å være redd for at alt skal gå adundas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ikke veldig tøft å cruise rundt på 15" med et hav av gummi nei Men safety first!! Har allerede begynt å glede meg til sommer dekk sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 jeg bytte heller ikke...da vinterdekka mine ligger 12 mil unna...og der de ligger kom det vist nesten 50cm med snø inatt... hmmm... jeg er værfast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 du får kjøpe slike kjettinger som du smeller på. Putre i 30 km/t og riste løs halve bilen i slengen.. eller vente på våren får vel skifte til vinterdekk med vakre originale bmw plastikkdeksel over de solide rustbrune stålfelgene. Får jeg tid skal jeg jammen pusse rust og lakke de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå