marius paulsen Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 synes ikke det var så ille å få på vinterdekk! hadde nye 17" felger liggende å vente å idag fikk jeg på 225-45-17 piggdekk ble pent å se på og godt og kjøre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg håper på å få prøvd de nye hjulene før jeg må på med vinterdekk. Skal få lagt vinterdekkene over på de originale alufelgene mine. Fikk høre på verkstedet at jeg ikke burde spinne for mye fordi diffen hadde lett for å ryke, stemmer det? Jeg sitter å tenker på å montere skvettlapper. Dette for å hindre at grus spruter oppover lakken og at veisalt spruter opp i kanalene. Vil det ha noe for seg? Vil at bilen skal ruste minst mulig i vinter. Forhåpentligvis blir det den siste vinteren den skal kjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kjøyrte over ein fjellovergang i går. Var klink is på vegen og snø ute i kantane. Så skal nok bytte til vinterdekk før eg reise overigjen i morra Dei ligge klar ute. Men er så sørgmodig å bytte Vikafjellet eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg måtte krype til korset om fredagen da jeg faktisk punkterte med det ene sommerdekket. Og dagen etter så kom det snø! Snakk om timing;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg måtte krype til korset om fredagen da jeg faktisk punkterte med det ene sommerdekket. Og dagen etter så kom det snø! Snakk om timing;-) Hehe, nøyaktig det samme skjedde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Flax sa severin suveren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kjørte på sommerdekk hele sist vinter Går bra, men er farlig...må nok ned på 15" ballongdekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 hørt om 18" vinterdekk ? finnes det vettere folk tror de er nøtt til å legge om til vinterdekk senest 1 nov, og da kommer alle bort på verkstedet og står i lange køer. det er jo bare at fra 1 nov så har du faktisk lov til å bruke Piggdekk, ikke før. Sommerdekk kan brukes hele året, mot at føret tillater det. så må man huske på at blir man innblandet i en ulykke hvor man kjører på sommerdekk, så er det veldig lett for forsikringsselskapet å legge skylden over på deg.. legger foresten på 18" vinterdekk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Måtte nesten krype til korset i dag eg og...var begynt å snøe så då var det like greitt å få det overstått. Vart ikkje direkte vakkert, men blir i det minste litt meir komfortabelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 har en bil med og en uten vinterdekk j nå... men ser ut som jeg må ha 2 med vinterdekk nå...! det snøt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 kompis av meg har 20" sommer og 19" vinter på sin e34 m5...helt greit lissom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Men om vinteren er det jo greit å ikke ha for store lisser på vell. Lett å kjøre på kanter og sånt om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 jaja har allerede bytta til de kipe vinter dekka, gleder meg til varmere tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå