Sevenord Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Noen som har vært borti dette som vet hvor jeg kan begynne å lete? Det virker som setet flytter seg ett par mm sideveis i krappe svinger etc. Når jeg legger meg på kne og fysiskt dytter setet fra side til side så klarer jeg ikke helt frambringe samme slakken, og klarer heller ikke å se eller kjenne noen slakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Det ble noe av samme tingen på den gamle E23`en min. ta ut setet med skinner, rens delene, smør delene og teit til alt av skruer og slikt, så skal det i det minste bli litt bedre. Men er det en gammel bil er det ikke sikkert alt vil forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Dette er et kjent problem og du kan lese mer om det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Bah, regnet med det måtte være noe slitasjegreier ja.. Da er jeg ivertfall ikke alene, men jeg må seriøst få vekk dette fordi det ødelegge mye av intrykket mitt av bilen når jeg kjører. Om noen vet av en slik guide for å få dette fikset så hadde jeg vært evig takknemlig. Takker for svar til nå folkens! Og, jeg tok dette opp med de jeg kjøpte bilen av. En ford forhandler. De mente jeg måtte regne med slikt i en "gammel" bil. Hva mener dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Du kan ikke regne med at en gammel bil er i nystand. Men setene i E36 er jo bare tøys uansett, så sleng i en bøttestol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Neida, jeg forstår det Men det faktum at ett sete er løst har jeg ALDRI opplevd i noen andre biler jeg har kjørt. Biler som man kanskje kan "forvente" at setene kan være løse i. Jeg forventer ikke slikt i en BMW Så det faktum at jeg har lilla interiør gjør saken litt værre mht å sette inn nye stoler. Eller? For å få det fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Interiørkvaliteten i E36 er ikke akkurat noe å skryte av dessverre. Det knirker og knaker og ting er løst og ting knekker og og og ... Jeg har grønt interiør, men sort bøttestol. Ser vel ikke så veldig lurt ut nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hehe nei ikke sant Nei jeg får se hva jeg finner ut. Må vel prøve å få det fikset før jeg går mer drastisk til verks.. Planen var jo tidligere å få inn delskinn eller alcantara vader stoler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Bumper denne igjen med noen quotes fra bmwccn: "Igjen ett eksempel på en feil som rammer sågodt som alle biler i en modelserie... Tror aldri jeg har kjørt en e36 uten dette problemet, uavhengig av vedlikehold. Feilen skyldes mekanisk slitasje på plastikkforinger som sitter i forbindelse med setejusteringsmekanismen. Skal vistnok være mulig å bytte disse, sjekk med lokal BMW forhandler." "Snakket med emm sport i Tr.heim nå nettopp. Dette er et kjent problem på e36. Problemet er at skinnene på stolen er for svak,disse kan draes sammen med en spesiell tasj som bmw har laget.Problemet blir da løst. De har nylig bestillt en slik tasj fordi det er en del etterspørsel etter det." "Det stod en prosedyre for å fikse dette i et av de siste Total BMW. Var ikke så veldig vanskelig visstnok." Noen her som har konkrete tips for å få fikset dette? Interiøret i bilen er strøkent, så er jo litt dumt å bytte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå