mAZE Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 På tirsdag var vi i veien og hentet denne bilen: En 90mod 316 ombygd med m5-motor og masse digg. Ett skikkelig leketøy. (For de som tror de har sett den før, ja det har dere, dette er den bilen som SS Performance leide ut på gatebil-treffene) Dette kommer det forøvrig en prosjekt-tråd om litt senere i år. Og i går, lørdag, var jeg og hentet denne: En 87mod M3, som da har blitt den nye garasjestøveren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 mmmm misunnelig da ell.. jeg krever å få en nærmere introduksjon til neste sommer da jeg er å finne på gjøvik! gratulerer stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Å SATAN! Den røde må ihvertfall få shadowline lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Finfine leketøy det der! (misunnelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Så strøken ut den M3'en! Fancy farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Helt klart to nydelige biler og som mest sansynlig er å finne på alle BMW entusiasters ønskeliste... Er de begge dine? Gratulerer så mye med to verstinger..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Shadowline lister? Nei uff. Den blir som den er. Her er det kun motor som skal prioriteres, og annen reklame og logoer.. Men dette kommer i en egen tråd. Teck: Det skal nok la seg ordne. TAS: Ja, begge er mine. Den røde eier jeg sammen med søskenbarnet mitt bare da. Så den blir no å se på mange gatebil, bmwccn treff neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 gratulerer! flotte biler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Så ut som to flotte og morsomme biler det der ja.. Solgt Compacten nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Gratulerer med råe biler Ser veldig strøken ut, M3'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jepp, nå er Compact'n borte.. Den ble byttet med m3'n. Og ja, den er strøken. Kunne ikke ha en compact som bruker den så lite, må ha noe som holder seg (eller stiger) i verdi jeg. Kjører jo ikke mer enn 4-5000km maks i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 får jeg spørre hvor mye du ga for "316" din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ja det kan du gjøre Betakaroten. Da regner jeg med du sikter til den jeg har kjøpt nå? Den betalte jeg 95000,- for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 gratulere gutt!! du holder deg til 316 skjønner jeg ! samme fargen som 16'n min detta.. skal vi kjøre 16 race hel??? hehehe! tøff m3 å..! blir rått å se deg med ny bila på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Wow! Sikkelig storfangst detta Alt som minner om Opel og Volvo på Toten nå blir vel snart borti i motorstøy Ikke misunnelig i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå