Gå til innhold

Overkill?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

For min del handler tråden kun om pottene, som selv du må innrømme er overkill, oea_69?

Bilen ellers syntes jeg var grei nok. Det er noen småting jeg kan styre meg for, men det er pottene som ødelegger alt. Ellers er jo bilen clean og ser rimelig strøken ut.

Uansett; Bygger man noe slikt må man forvente å få kommentarer. Så enkelt er det. Tåler man ikke å høre andres meninger, så bør man holde seg så anonym som mulig. Men det går grenser, og personlig prøver jeg å holde meg til å skrive ting jeg mener jeg kunne konfrontert eier/bygger med i real life også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar: litt artig at du kommer med denne tråden, husker helt i starten av min tid her på bimmers (som forøvrig ikke er såå lang, skal ikke skryte på meg at jeg er en av -oldboysa-), så kom jeg med spm om hva dere her inne hadde syns om slike potter bak på min e46 316..

Og det første du nevnte var "OVERKILL" ;) hehe! og nå er jeg helt enig :D

er jo ganske mange biler, spesielt på rudskogen der det kun går på utseende mer enn motor og prestanda, men sålenge det er riskokere så gir jeg f ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styling går ut på Optic !! om man velger å følge opp med motorstyrke må da være valgfritt!?!?!?

hva med alle vrakene som lørjer rundt på rudskogen med 600 hk's motor plasert i en 1500,- vrak???

la være å mobb andre for det de driver med syns nå jeg :)

jeg velger f.eks heller en pen bil med liten motor fremfor omvendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styling går ut på Optic !! om man velger å følge opp med motorstyrke må da være valgfritt!?!?!?

hva med alle vrakene som lørjer rundt på rudskogen med 600 hk's motor plasert i en 1500,- vrak???

Her må jeg si meg uenig. Jeg har ikke lappen, så jeg skal ikke rope for høyt. Men jeg ville mye heller hatt en utseendemessig shabby bil med mye motor, enn en utseendemessig fin bil med lite motor!

Selvfølgelig hadde kombinasjonen mye motor og utseendemessig fin, vært best. Men skulle jeg valgt, hadde jeg valgt sånn som jeg sa!

Men selvfølgelig så er det individuelt hva folk liker, vi kan ikke alle like det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optikken er grei nok, men ser man en bil med fire feite potter, så forventer man at den drar fra en eller annen svær firehjulstrekker med sugediesel ut fra lyskryssene. ;)

Det er jo gromt det da. Snakk om ulv i fåreklær. :o

Mobbing og diskusjon er to forskjellige ting.

Til hverdagskjøring, ja. Til morokjøring, nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig poeng fra Gunnar; Mobbing og diskusjon er to forskjellige ting. Det må nødvendigvis på et forum bli slik at en komenterer ut i fra egen smak, og ikke ut i fra en persons ønske om tilbakemelding. Hvis flere tydligvis deler samme smak, kan det ikke bli kalt mobbing, eller utstøtelse av den grunn. Selv om vi har ulike oppfatninger av smak, betyr ikke dette at vi ikke respekterer hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye dissing av andres biler her gitt.. se på hva du selv har først, smak og behag kan som sagt ikke diskuteres ;) prøv å overbevis en som hater fiks til å like det ...

ps han som eier den liker den, så da gjør sikkert noen andre det også ;) hva om han melder seg inn her, blir stakkaren da automatisk utstøtt??? :)

ps.. det er jo en bmw ;) syns det var litt overdrevent men funker sikkert fett i de kretsene eieren vanker i..

Du sa. "hva hvis han melder seg inn her", han er jo medlem allerede...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... +til+salgs

Visste at jeg hadde sett bilen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...