haakon Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 mest sansynlig så er det små unger. de vet det er galt,men skjønner ikke at det er tidkrevende og irriterende å bruke penger på noe som blir stjålet i et kjør. samme problem var det med mb stjerna (kosta 200kr og man risikerte å få ødelagt panseret hvis tyven hadde sauemjælk i fingra og måtte stå på det å dra). når jeg var kid så var det vindusviskere som var inn. metallet inni ble brukt som dirk på hengelåser...meget effektiv dirk også. så dirka vi opp låsene på folks boder og postkasser og bytta om låsene. var gøy,men kjipt for dem som eide bilen og de med låsene som de måtte klippe av... så lenge barn er barn og foreldrene ikke holder dem under oppsyn så skjer sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 hmmm... ikke akkurat no positivt at de driver med det da! burde nesten reist på jakt etter sånne! skremmer man vettet av en, så tørr ikke resten annet enn å gi opp heller... trur nå jeg! hadde vært ufattelig gromt å parkert bilen for så å sette seg til å vente! Måtte selvfølgelig tatt med kamera... Mange livredde barnefjes da tenker jeg! Veit det kan virke barnslig det jeg skrev nå, men finnes det noe mer provoserende enn sånne ting? Lenge leve bygdenorge ja... aldri hørt om sånt her:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Merket også da jeg skulle skifte til vinterdekkene at alle ventilmutterne mine var borte. Greit at det ikke er av stor verdi, men utrooooolig irriterende.! Skulle ha fått tak i dem som har stjelt dem, så skulle jeg ha brukt rørleggertangen og tatt 4 fortenner på den jævelen.!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Ja da er jeg også med i klubben! Opdaget i dag at alle ventilhettene på bilen min var borte!!!!!!!!!! ARGH!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Haha, kjipt dette:) Ventilhettene på mopeden(!) min blei også stjelt.. Vi får VIRKELIG håpe du får tak i de som gjorde dette mot deg! *ironi* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Er så utrolig kjipt å måtte stjele svarte ventilhetter. Kan ikke folk kjøpe ventilhetter SOM SKINNER. Her går jeg å planlegger night missions, og ender opp med SVARTE ventilhetter.. For faen.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Har dette pågått lenge? Aldri hørt om dette før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 ja, da har jeg også "mistet" 4 stk ventilhetter av type blank. Skjønner ikke vitsen med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Det som irriterer meg er at det ikke går an å ha en svart skinnende ren bil uten at måka må komme å drite på den, helvette!!! Skjer hver jævla gang!!! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 ja, men de vet ikke bedre. Det burde de jævlene som stikker av med ventilhettene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Her i sør har vi borgervern, noe ala Hot Fuzz :wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Sånn er kidsa i tromsø også, føkk pokemonkort, her går det i ventilhetter Ja fy, de blå ventilhettene i alu forsvant på delebilen min for en tid tilbake siden, de tok bare 1, for de andre satt ennå fast etter en form for lim. God fangst... Har selv også noen BMW hetter i chrome med rondellen i enden liggende, blir spennende når jeg får bilen på veien å se hvor lenge de blir værende der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 rett før jeg gir opp å bruke ventilhetter, 3. gangen jeg kommer ut til bil uten ventilhetter nå, koster ikke mye, men kan bli dyrt i lengden hvis jeg skal holde på å kjøpe nye ventilhetter til 80kr hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fantastisk... En kammerat tok en drittunge i å stå og kaste sand og grus på bilen hans... Han var så sinna at han ikke turte dra til foreldra til drittungen den kvelden, men tok det dagen etter. (Han visste hvem det var) Det endte med full lakkbehandling av bilen på dems regning. Ser jeg noen som skrur av hettene på min eller noen andres bil for den saks skyld, skal jeg søren i meg få tak i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 tror det hadde klikka for meg hvis jeg hadde sett noen drittunger stå å kaste steiner på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå