Gå til innhold

sort og oransj 997 gt3 rs i oslo...

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan går denne i forhold til en 997 911 turbo da? Denne er vel raskere vel ?

http://www.porsche.com/filestore.aspx/8 ... pe=800x600

Turbo'en går som ett jævla uvær i alle fall ( in a good way taht is)

Jeg syns Porsche har begynt å bevege seg i riktig retning nu de siste årene. Veldig mange tøffe modeller de har ute om dagen. Eneste jeg strengt tatt ikke liker er Porsche Cayman, eller hva den nu heter..

Porsche 997 Turbo er hurtigere, men knapt så fokusert og kompromisløs som 997 GT3 RS. Turbo´en har 65 HK og ikke mindre enn 215 Nm mer enn RS´en. RS´en er et 100% banedyr til en pris av 129659,- Euro. Ikke forstår jeg hvordan noen får seg til å parkere denne Porschen på åpen gate i Oslo... :?

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!!! Jeg ville hatt'n i orange med svarte detaljer... http://www.porsche.com/all/911gt3rs/germany.aspx

Wow! Den er er obligatorisk å se!

Bare motorlydene under loadingen av filmen var til å få gåsehud av :)

edit:

Ikke den første bilen jeg ville parkert på gatai Oslo nei...

911 er en drømmebil.

Håkon:

Liker ikke helt Cayman jeg heller, men den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder synes jeg.

Porschen som er mest nærliggende å kjøpe er fortsatt boxteren. Begynner å bli levelig pris, samtidig som det ikke er en gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De GT3'ene ligger side om side til E46 M3 Hartge CSL i drømmebil prosent for min del :D Jeg så faktisk en sølv GT3 på henger i Elverum for 2 uker siden, i retning Oslo. BR reg nr. Ble nesten grøftetur på meg da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche har klart å laget et nytt kunstverk :D :D :D GT3 RS er favoritt porschen min =) (Untatt 74' 911 CarreraRS3.0 =) )

Jeg så faktisk en 997 911 Turbo idag, men rakk ikke ta bilde av den, siden den kjørte FORBI(rart det der) meg :P

Porsche 911 RS 3.0 er helt klart en favoritt, men blandt feinsmeckere er det faktisk Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail" (1972-73) som er den helt store modellen. De få originale som finnes omsettes for store summer... :D

73_RS_800.jpg

Ja, jeg så en 911 Carrera RS3.0 1974 mod som kostet 2.2mill norske(var i tyskland)

Men den var døøønnnn strøken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fet kjerre :D Men ville fortrukket den i helsvart utgave..

Porshce ligger på sitt helt eget nivå, samme som bmw gjør :wink:

Nja... Porsche er Porsche... BMW er noe annet... :wink:

Nja.. jeg vil jo si at BMW er BMW. Hva ellers liksom? =)

Jeg skal være enig i at det er noe eget ved Porsche. Så jeg forstår hva du mener. Men på den annen side, så er det mer "passion" i Ferrari for min del. Liksom - Ferrari! (legg på litt italiensk aksent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...